He he word eens wakker baas het is wel al 7 uur al kan ik geen klok kijken ik weet gewoon dat het tijd is om op te staan :grin: Zo zie je wel nu eerst even flink uitrekken en een oorkroelsessie krijgen van het baasje, die doen we s`ochtends altijd he. Dan lekker achter het baasje aan lopen want ik krijg wat lekkers te eten, maar baasje wil ook eten dus moet ik geduld hebben tot we zitten. Dat heb ik eigenlijk niet geduld.
Oh eerst nog eruit naar de w.c. moet ik nou hup poot omhoog braaffff en dan jaaaa eten! Zo nu ga ik ffe dutten op mijn dekentje. Bah ik ruik koffie niks voor mij. Nu moet ik maar weer eens opstaan want het word tijd voor een wandelingetje vind je niet baas??? Yeaaah naar buiten, leukste wat er is hoor vind ik. Dan maar weer eens lekker dromen op de bank of in 1 van mijn vele mandjes, o nee wacht ik heb nog wat taken te doen sokken pakken uit de bijkeuken en dan verstoppen zodat vrouwtje straks i.p.v twee sokken 1 sok heeft hihihii. Snurk snurk. Eten eten toch? vers vleessie mmmmmmm ja toch? Nee Karel het is nog maar 3 uur dat weet je toch. Ik doe toch lekker zwaan kleef aan bij het baasje hoor stel je voor dat ik vergeten word. Weet je wat ik ga gewoon eens ffe lekker klieren aan baasjes voeten heerlijk rollen op mijn rug oh ja over mijn buikkie geaaid worden en dan doe ik nog een beetje graven op de grond, goed voor het parket Het regent en stormt weer eens....maar dat vind ik niet erg hoor.....