Zelf wandelen

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Ientje

Zelf wandelen

Bericht door Ientje » 17 jun 2020, 16:57

Kreeg ik vanmorgen een appje vd buurvrouw. We zijn een paar dagen weg. Fijn toch voor ze?
Dus tussen de middag ik zelf met Diki aan de wandel om .eens de nieuw gebouwde wijk te bekijken, waar ik vroeger in het gras liep tussen de sportvelden en de golfbaan, staat nu een enorme wijk met lange rijen huizen.
Maar nog een redelijke groenstrook, rustig, waar Diki en ik lekker konden lopen.
Kom ik na drie kwartier thuis.....staat buurman voor de deur.
Ehhh jullie zijn toch weg......
Nou morgen pas.
Diki helemaal blij, eerst wat laten drinken, waat ze totaal geen tijd voor nam. Want
,,yehhh, buurman , lopen,,
Dat beest heeft een cconditie, niet te geloven.
Na 1,5 uur was Diki weer thuis, bakje water en slapen.
Kreeg ik nog een appje vd buurvrouw, sorry vergeten te zeggen dat we morgen weggaan.... :proest
Maar ik weet waar ik de komende dagen kan lopen,, en sorry Diekje, het wordt iets minder lang.

Corrie

Re: Zelf wandelen

Bericht door Corrie » 17 jun 2020, 19:29

haha maar was toch wel leuk met Diki een nieuw stuk te ontdekken om te lopen :lopen
laat je haar ook los lopen of kan dat daar niet :geenidee
mag ze met de buurman wel los :run , wat voor hond hebben je buren
fijn hoor als ze nog zo fit zijn :swingitbaby
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 17 jun 2020, 19:36

Ja, Diki kan daar los, en als ik verder wil kan ik over een brug heen en dan bijna tot Utrecht lopen, deed ik vroeger vaak, om de golfbaan heen, of over de brug en dan daar door het park en langs Utrecht .

De buren hadden een hond, maar willen zelf geen hond. Maar buurman wil graag wandelen en haalt Diki dan op. Hij laat Diki los, dat weet ik omdat mijn vriendin ze een keer samen zag lopenhaar hond en Diki kennen elkaar en dus hebben En toen ook nog fijn gespeeld,.

Marga.

Bericht door Marga. » 22 jun 2020, 08:04

Wel fijn zo'n buurman. Maar heeft hij niet met jou overlegd of Diki los mag? Mijn honden wil ik niet los hebben, ik zal dan ook zeker niet blij zijn als b.v.b. mijn dochter ze wel los zal laten.

Plaats reactie