Knallen

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Ientje

Knallen

Bericht door Ientje » 21 jun 2020, 09:20

Diki was totaal niet bang met oudjaarsavond. Maar sinds iedere vrijdag en zaterdagavond en nacht hier een paar knallen klniken is ze panisch. De ren heb ik al weggedaan, dacht, daar is ze bang in geworden. Heeft dus niet geholpen.

Maar vannacht tot 4 uur iemand aan het werk, gooide planken of zoiets neer, iedere plank een knal. Diki panisch , bibberen, piepen. Heb mijn hand op haar gelegd, maar ze wil alleen maar weg. Onder het bed, ik voelde haar bibberen , zo sneu.

Ooit heb ik eens zo,n cd gekocht met kalmerende honden muziek, iemand ervaring mee?
In ieder geval gaat vanaf vanavond de relaxopet weer aan, misschien voor vrijdag weer wat aan gewend en helpt het.

Hebben jullie hog ideeen?

Jo-Anne
Site Admin

Re: Knallen

Bericht door Jo-Anne » 21 jun 2020, 12:07

Wat zielig. Als ze eenmaal in zo`n schrikreactie zitten is het ook moeilijk om ze er weer uit te halen. Wat rot is dit zeg. Was jij al wakker dat dit gebeurde?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 21 jun 2020, 12:29

welke idioot maakt ´s nachts zo´n herrie :mrgreen: arme Diki :love
geen ervaring met die kalmerende muziek
Luna is een goeie waakhond, als er hier in de buurt lawaai is gaat ze blaffen :woefwoef
Kissy doet dan mee of verstopt zich
gelukkig de laatste maanden geen knallen meer
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 21 jun 2020, 12:59

Ja, het ging goed, tot vrijdagavond, helaas.

Plaats reactie