Warm weer en slecht eten.
Warm weer en slecht eten.
Het valt mij op dat zowel Balou als Lotus de laatste dagen slecht eten vooral hun brokken willen ze niet. Ik heb omdat ze een wormtablet moesten hebben deze in paardenvlees gegeven en dit ging wel heel snel naar binnen. Voor Lotus is dit ronduit vreemd gedrag, zij is normaal echt een veelvraat en eet alles wat los en vast zit. Balou heeft vaker tijden dat hij wat slechter eet, ik week dan zijn brokjes en vaak eet hij ze dan wel. Ik vermoed dat het slechte eten momenteel met de warmte te maken heeft, eten jullie honden ook slechter door de warmte? 
Re: Warm weer en slecht eten.
Kan door de warmte, maar is het al voor de wormentablet? Ze kunnen ook een beetje niet lekker zijn van dat tabletje.....?
Diki eet nog steeds als een klein slootgravertje, altijd in voor brokjes
Kan door de warmte, maar is het al voor de wormentablet? Ze kunnen ook een beetje niet lekker zijn van dat tabletje.....?
Sorry 2 keer, beetje dom, het is nog vroeg.
Zyna eet ook minder met deze warmte,
Vrijdag heeft ze volgens mij de hele dag niet gegeten.
Luna eet wel, maar ook minder en rustiger.
Vrijdag heeft ze volgens mij de hele dag niet gegeten.
Luna eet wel, maar ook minder en rustiger.

-
Lise
Max en Twister eten zoals altijd, maar Pepper eet duidelijk minder. Ach weet je, zelf eet ik ook een stuk minder als het zo warm is.
Geen verschil, zelf wel 
Niet helemaal lekker door de tablet, hier had ik ook al aan gedacht maar volgens mij aten ze daar voor ook al slechter. Lotus is normaal ook een slootgravertje.
Er zijn dus duidelijk meer honden die minder eten als het warm is. Lotus heeft vanmorgen goed gegeten, Balou at alleen vlees en ook uit de hand wilde hij geen brokken hebben. Tussen de middag krijgt hij zijn brokjes geweekt, ik hoop dat hij ze dan wel wil gisteren wilde hij ze ook geweekt niet hebben.
Balou heeft inmiddels ook weer normaal gegeten, de warmte had er vast mee te maken.
Hier geen verschil met eten met warm weer.
ben wel blij dat het nu wat koeler is. Want die hitte is niks voor honden.