Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Jo-Anne » 29 okt 2023, 17:19

Woont er hier iemand vlakbij een zendmast?? :oldtimer
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 29 okt 2023, 18:01

Jo-Anne schreef:
29 okt 2023, 17:19
Er staat een zendmast op mijn appartementencomplex.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 okt 2023, 18:22

Ja dat zie je veel dan woon je eronder.
Ik bedoel die masten op de grond.

Thx Lise.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 okt 2023, 08:22

Marga. schreef:
27 okt 2023, 10:35

Ik hoop dat er geen vogel in je ventilatiekanaal zit.
Ja dus wel hè Marga :cry :aaiaiai
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 okt 2023, 08:29

:surprised in het bos geweest.....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 nov 2023, 08:02

Gisteravind beestachtig weer met heel veel regen en onweer. Het was al over elf uur toen ik in de tuin stond voor diki,s laatste plasje voor het slapen gaan. Vanmorgen was het droog.....7 honden in het parkje gezien. Diki de enige losloper, dus dat was niet gezellig voor haar want, bij iedere hond aan de riem. Alle honden hadden van die nare flex lijnen, fijn voor gebruik, maar niet om een andere hond mee te begroeten, en daardoor te omwikkelen,

Marga.

Bericht door Marga. » 01 nov 2023, 08:08

Jo-Anne schreef:
31 okt 2023, 08:29
:surprised in het bos geweest.....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Prachtig.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 nov 2023, 08:20

Is de vogel er al uit Jo-Anne?

Ik ga straks naar mijn broer, de hondjes redden zich dan wel een paar uur alleen.
Het is hier nu droog maar er zijn al wel wat buitjes gevallen, er zal veel regen vallen vandaag, we zien het wel.
Gisteren stond het blank voor en in mijn schuur, een probleem waar ik en ook andere huurders al langer mee te maken hebben.
Ik heb gisteren een bericht met foto's naar mijn gloed nieuwe woningstichting gestuurd, nu kan ik gelijk zien of ze net zo snel zijn als mijn oude verhuurdersorganisatie.
Mijn oude kleine woningstichting is ten onder gegaan aan de versterkingen en nieuwbouw operaties, hun woningen zijn verdeeld over vijf andere grote woningstichtingen.
Zo kan het zijn dat ik ongevraagd bij een nieuwe verhuurder zit, hopelijk gaat het net als bij mijn oude verhuurder hier heb ik nooit problemen mee gehad, het zal vast allemaal meevallen.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 nov 2023, 10:37

@ Marga
Daar wordt je niet blij van , wel heel veel geregend denk ik ook bij jou ( hier ook hoor)
Hoop dat ze een goede oplossing ervoor hebben

@ Jo-Anne
Mooie foto's van jou daar in het bos , hier in de buurt nog geen paddenstoel of zwam gespot

@ Ientje
Niet normaal hè gisteravond het weer, tegen half 10 een enorme onweer klap , schrok er gewoon van
Daarna de hondjes vlug laten plassen
Later nog meer onweer maar wat verder weg
Vanochtend gelukkig wel droog maar wat een plassen overal , kwam dus thuis met 2 modderhondjes , ze rennen er ook gewoon doorheen :run
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 nov 2023, 11:48

Jo-Anne schreef:
Bedoel je dit Jo-Anne?
Wij wonen hier dichtbij .toen we hier 7 jaar terug kwamen wonen lagen er al plannen om het onder de grond te brengen.
Vorige maand kregen we een folder waarin bekend werd gemaakt dat er in 2024 wordt begonnen , wanneer ze uiteindelijk hier zijn geen idee :geenidee
Afbeelding
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 01 nov 2023, 12:52

Wij kijken er recht tegen aan van de kamer. de zendmaster maar nu zien het even niks de bomen staan er nu voor.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 nov 2023, 15:09

Oh gaat dat toch nog gebeuren, die zendmastkabels onder de grond? Ik weer nog toen de wijk gebouwd werd, dat er toen al sprake van was.

Diki is vanmorgen helemaal getest en goedgekeurd. Ze raapte zelfs een handdoek voor me op en een bakje van de diamond painting, toen probeerde de trainer een houten onderzettertje, en verdikkie, dat deed ze ook. Dat beestje kan meer dan ik denk.
Eerst een vragenlijstje en daarna naar buiten of ze nog netjes luistert en geen hondjes opeet, haha.ben vergeten te zeggen dat ze eergisteren eenmpotlood in stukjes heeft gebeten, ohhhh :surprised :ffedenken

Corrie

Bericht door Corrie » 01 nov 2023, 15:33

Diki is een kanjer :loveheart zo knap dat ze dat allemaal doet , jij een trots vrouwtje
Gisteren met potlood was vast aandacht vragen, jij te lang bezig met tekenen :gniffel
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 01 nov 2023, 16:15

Wa goed van diki dat die kan je heeft echt een sper diki :goedzo :love
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 nov 2023, 17:16

Corrie schreef:
01 nov 2023, 15:33
Diki is een kanjer :loveheart zo knap dat ze dat allemaal doet , jij een trots vrouwtje
Gisteren met potlood was vast aandacht vragen, jij te lang bezig met tekenen :gniffel
Denk het ook.
Ja Truus, heb er een superhond aan. Maar die hebben we toch allemaal?

Marga.

Bericht door Marga. » 06 nov 2023, 11:07

Goed dat Diki het zo goed doet. Lotus probeert in het algemeen alles op te eten dat ik laat vallen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 nov 2023, 12:47

Corrie schreef:
01 nov 2023, 11:48
Jo-Anne schreef:
Bedoel je dit Jo-Anne?
Wij wonen hier dichtbij .toen we hier 7 jaar terug kwamen wonen lagen er al plannen om het onder de grond te brengen.
Vorige maand kregen we een folder waarin bekend werd gemaakt dat er in 2024 wordt begonnen , wanneer ze uiteindelijk hier zijn geen idee :geenidee
Afbeelding
Nee ik bedoel van de kpn wat lise op haar dak heeft, maar deze wordt 40 meter hoog zo`n mast..

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 07 nov 2023, 19:04

Dat is wel heel hoog. Staat dat vlakbij je huis?

Ientje

Bericht door Ientje » 07 nov 2023, 19:17

We hebben weer wat meegemaakt gisteren en vandaag.
Gisterenmiddag had ik een rondje gelopen, diki aan de lijn, thuis gekomen lag diki maar te likken en likken, ze was op de bank gesprongen met haar elandhuid kluif, zat daar een scherp randje aan? Alles onder het bloed, bek onder het bloed, het liep maar door en ik kon er niet achter komen waarvandaan, tanden zaten vast, tong zag er heel uit, alleen alles was rood.. Na bijna een uur naar de da gegaan. Daar aangekomen, geen bloed, alles bekeken, hond schoongemaakt, want poten , kin en bef alles was rood. Hoe goed ik ook met keukenrol had gedept.
Weer thuis, bloeden, bek weer onder, ,poten weer rood, weer deppen. Da gebeld, ik mocht het even aankijken , maar ook terugkomen, dat heb ik niet gedaan, want als het een keer stopt, stopt het weer, en een bek bloedt nu eenmaal erg. Het stopte weer, maar met eten, weer bloed, daarna uit de hand gevoerd en het stopte toch. Jullie snappen dat ik vannacht een paar keer gekeken heb, maar geen bloed meer. Vanmorgen uit de hand gevoerd, geen bloed.

Vanmorgen, Id en rijbewijs verlengd. Om acht uur ben ik erheen gelopen, dan weet Corrie hoe ver het is, diki mee. Ik moest er om kwart over 9 zijn, maar pasfotoos moesten eerst gemaakt worden. Wat er fout kon gaan ging geloof ik fout. Pasfoto, in gemeentehuis gemaakt werd afgekeurd, moest over, gelukkig voor niets. Rijbewijs , was verlopen, geeft niets als je het maar niet gebruikt, kon niet ingenomen worden, systeem haperde. Vingerafdrukken tot zes x toe over met div vingers, ik had duidelijk geen goed ,,profiel,, op mijn vingers. Maar na een ruim half uur ploeteren was alles aangevraagd, volgende week is het klaar. Mezelf na afloop getracteerd op een cappuccino .

Diki , deed het super, alle ambtenaren die langskwamen zeiden wat liefs tegen haar, maar bleven wel van haar af. Hele brave ambtenaren :applaus Aan de balie ging ze nu voor het eerst zomder dat ik het moest zeggen, achter mij zitten, beveiliging dat mensen niet te dicht achter me staan met betalen en pinnen.

Zo eens kijken of ik haar voorpoten schoon kan krijgen, zijn nog rode plekken te zien. Vandaag geen bloed meer gezien, en vanavond weer in haar bakje eten gegeven. Ik merkte net dat ze haar kop terugtrok toen ik bij de rechterkant kwam, zou daar dan iets zijn? Gekeken, lip opgetild, niets gezien, toch in de gaten houden. Even wachten met tandenpoetsen.

Plaats reactie