De trimster kom zo Luca weer mooi maken

Fijne vrijdag

Wat lief dat je om me denkt Ientje

Verdikkie dat duurt wel erg lang, blijft het nu stilstaanmof verbetert het nog wel steeds een beetje?
Nee het staat niet stil maar het gaat zeer langzaam de verbetering. Maar goed er gebeurd wel watIentje schreef: ↑15 dec 2025, 07:56Verdikkie dat duurt wel erg lang, blijft het nu stilstaanmof verbetert het nog wel steeds een beetje?
Lief dat je er naar vraagt, blijft hetzelfde bij mij. Grenzen stellen en net afgelopen week mijn koortje opgezegd omdat dat niet meer lukt. De repetities wel, de uitvoeringen zijn een uitputtingsslag omdat er ook nog voor de generale, vlak voor het concert, gegeten moet worden. Dan duren 6 kerstliedjes zingen zeker 6 uur bij elkaar. Dat is niet te doen
Ja buurvrouw en goede vriendin, rot week achter de rug. Vandaag de uitvaart.,,

Dank je wel Jo,AnneJo-Anne schreef: ↑16 dec 2025, 10:16Nee het staat niet stil maar het gaat zeer langzaam de verbetering. Maar goed er gebeurd wel watIentje schreef: ↑15 dec 2025, 07:56Verdikkie dat duurt wel erg lang, blijft het nu stilstaanmof verbetert het nog wel steeds een beetje?
Lief dat je er naar vraagt, blijft hetzelfde bij mij. Grenzen stellen en net afgelopen week mijn koortje opgezegd omdat dat niet meer lukt. De repetities wel, de uitvoeringen zijn een uitputtingsslag omdat er ook nog voor de generale, vlak voor het concert, gegeten moet worden. Dan duren 6 kerstliedjes zingen zeker 6 uur bij elkaar. Dat is niet te doen
Ja buurvrouw en goede vriendin, rot week achter de rug. Vandaag de uitvaart.,,Duurt lang eer de zenuw weer helemaal aangegroeid is.
Grenzen stellen hè balen met je koor. Helaas weet ik er alles van en is het niet anders.![]()
Heb ik ook gehad met mijn lieve buurvrouw hier. Ineens was ze er niet meer.
Sterkte Ientje![]()
![]()