Mijn ex heeft ook alpaca's maar daar kun je niet mee wandelen, ze eten wel uit de hand van mijn kleinkinderen.

Jo-Anne schreef: ↑22 aug 2021, 15:56Au!
Gisteravond nog even snel wat takken naar achter doen dacht ik. Nou ging goed moet slootje over ging terug auuuuuuuuuuuu werd gebeten in mijn benen door een of ander ongedierte en dat deed me zeer, was geen mug ook geen steekvlieg tot op heden weet ik niet wat het geweest is. Je ziet duidelijk twee beten zitten.. Getver bah als ik lig gaat het het beste. Wat een plekken zeg. :cry:
En gieten dat het hier doet plensen heb geen stortdouche nodig ga gewoon buiten staan tjonge..![]()

Je zus ook al gek hoor dat je er gewoon niet achter komt wat het is.

nou pijnlijk is het hoor zakt niet af gloeien als een gek doet het zit op mijn onderbenen en die gloei zit nu in mijn knie maf hoor. Tis niet zo dik jeukt wel en steken doet het. Ben ook weleens door een bij gestoken doet ook verrekte zeer maar dit is geen bijensteek.Corrie schreef: ↑22 aug 2021, 18:53Jo-Anne schreef: ↑22 aug 2021, 15:56Au!
Gisteravond nog even snel wat takken naar achter doen dacht ik. Nou ging goed moet slootje over ging terug auuuuuuuuuuuu werd gebeten in mijn benen door een of ander ongedierte en dat deed me zeer, was geen mug ook geen steekvlieg tot op heden weet ik niet wat het geweest is. Je ziet duidelijk twee beten zitten.. Getver bah als ik lig gaat het het beste. Wat een plekken zeg. :cry:
En gieten dat het hier doet plensen heb geen stortdouche nodig ga gewoon buiten staan tjonge..![]()
hoe gaat het nu met de plekken Jo-Anne
zou het hetzelfde zijn als ik in m´n arm heb gehad, heel dik en rood/warm geweest, pas na een week weer wat normaal
hier vanmiddag ook met bakken uit de lucht en metzo tegen 4 uur wat druppen, net op tijd thuis, maar klein buitje
zo´n beker vind ik ook wel wat![]()

Geen daas, ik zal het maar even goed in de gaten houden.Jo-Anne schreef: ↑22 aug 2021, 15:56Au!