Hallo allemaal
Hallo allemaal
na een hele lange tijd zal ik mij opnieuw voorstellen ik ben Agnes heb heel lang op het forum gezeten en ben helaas ook lang weg geweest en dacht kom ik ga weer eens kijken tot gisteren had ik 3 heerlijke shih ztu's Shanty Danica (Daantje) en onze prinses Skye, ik zeg tot gisteren helaas moesten wij Shanty in laten slapen zware hart afwijking voor een 16 jarig hondje niets meer aan te doenwat een pijn en verdriet
Re: Hallo allemaal
Hey Agnes
Een oude bekende op shihtzu4you welkom meis
Ahww Shanty 16 jaar alweer, wat vreselijk en gisteren pas gebeurd :cry:
Veel sterkte met dit verlies.
Een oude bekende op shihtzu4you welkom meis
Ahww Shanty 16 jaar alweer, wat vreselijk en gisteren pas gebeurd :cry:
Veel sterkte met dit verlies.

-
Lise
Hey Agnes, wat leuk je hier weer tegen te komen.
Ook al heeft Shanty een prachtige leeftijd bereikt, het verdriet en gemis is er niet minder om. Je hebt zoveel herinneringen, koester ze.
Hoe reageren Daantje en Skye, missen ze hun maatje erg?
Sterkte.
Ook al heeft Shanty een prachtige leeftijd bereikt, het verdriet en gemis is er niet minder om. Je hebt zoveel herinneringen, koester ze.
Hoe reageren Daantje en Skye, missen ze hun maatje erg?
Sterkte.
Wat een verdrietig bericht. :cry:
Sterkte.
hoi Agnes
leuk dat je hier op het forum bent
wat verdrietig dat je afscheid heb moeten nemen van Shanty :cry:
ze heeft een mooie leeftijd bereikt en een super huisje gehad bij jullie
voor altijd in je hart
en de mooie herinneringen blijven
veel sterkte met dit verlies
leuk dat je hier op het forum bent
wat verdrietig dat je afscheid heb moeten nemen van Shanty :cry:
ze heeft een mooie leeftijd bereikt en een super huisje gehad bij jullie
voor altijd in je hart
veel sterkte met dit verlies

-
Noa en Lindi
Ik voel met je mee, Wij hebben afgelopen vrijdag ook onze Noa laten inslapen, en heb er veel verdriet van .
Hier vind je steun van iedereen .Wens je ook veel sterkte :cry:
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Hallo Agnes en welkom!agnes b schreef: ↑06 okt 2020, 14:58na een hele lange tijd zal ik mij opnieuw voorstellen ik ben Agnes heb heel lang op het forum gezeten en ben helaas ook lang weg geweest en dacht kom ik ga weer eens kijken tot gisteren had ik 3 heerlijke shih ztu's Shanty Danica (Daantje) en onze prinses Skye, ik zeg tot gisteren helaas moesten wij Shanty in laten slapen zware hart afwijking voor een 16 jarig hondje niets meer aan te doenwat een pijn en verdriet
Wat een vervelend bericht. Afscheid nemen na al die jaren samen valt niet mee. Sterkte met het verlies van Shanty.
we hebben Shanty mee naar huis genomen om in de tuin te begraven ze zag er uit of ze zo haar mandje in kon
toen wij Shanty een half jaar hadden is haar maatje pip overleden daar is ze dagen naar op zoek geweest.
wilde Shanty eigenlijk thuis laten inslapen maar vanwege corona kon er geen huis bezoek plaats vinden
we hebben haar meegenomen en in de keuken op de grond gelegd de andere meisjes hebben haar gezien en besnuffeld hierna vond Skye het tijd de mand van Shanty toe te eigenen Daan moest er niets van weten wil ook niet in die mand, als ik met ze buitenloop kijken ze wel steeds om missen we niet wat en ja dat doen we zette gisteren per ongeluk 3 bakjes voer neer, het kon niet anders maar duurt wel even voor dat het een plekje heeft
toen wij Shanty een half jaar hadden is haar maatje pip overleden daar is ze dagen naar op zoek geweest.
wilde Shanty eigenlijk thuis laten inslapen maar vanwege corona kon er geen huis bezoek plaats vinden
we hebben haar meegenomen en in de keuken op de grond gelegd de andere meisjes hebben haar gezien en besnuffeld hierna vond Skye het tijd de mand van Shanty toe te eigenen Daan moest er niets van weten wil ook niet in die mand, als ik met ze buitenloop kijken ze wel steeds om missen we niet wat en ja dat doen we zette gisteren per ongeluk 3 bakjes voer neer, het kon niet anders maar duurt wel even voor dat het een plekje heeft
ohhh dat is mooi Agnes dat Skye en Daan zo afscheid konden nemen
en ja kijken waar Shanty blijft zal ook nog een tijdje duren, ze hebben heel wat jaartjes samen gedeeld
een mooi plekje in de tuin voor Shanty dat is fijn en voor altijd in jullie hart en mooie herinneringen blijven
en ja kijken waar Shanty blijft zal ook nog een tijdje duren, ze hebben heel wat jaartjes samen gedeeld
een mooi plekje in de tuin voor Shanty dat is fijn en voor altijd in jullie hart en mooie herinneringen blijven