Hallo
-
Christel1235
Hallo
Ik ben nieuw hier,ik heet christel woon in het oosten van het land.ik heb 2 hondjes bumper van 6 en Milo is 4.milo is ons zorgen hondje heeft veel medische problemen.
Re: Hallo
Christel1235 schreef: ↑28 apr 2020, 11:33Ik ben nieuw hier,ik heet christel woon in het oosten van het land.ik heb 2 hondjes bumper van 6 en Milo is 4.milo is ons zorgen hondje heeft veel medische problemen.
Heb je Milo en Bumper als puppie gekregen?
Ik heb een haast 11 jarig hondje

-
Christel1235
Ja alle 2 als puppy,Milo kregen we bij toeval als pup vreselijk mishandeld door de kinderen van het gezin waar hij toen woonde.met 11 weken kwam hij als bang hondje bij ons.
Nu is hij de held van de buurt
Nu is hij de held van de buurt
Goed gekomen met Milo
Heeft dat ook mee gemaakt met Snoesje die had ik ook bij een gezin gehaald woonde daar ook niet op zijn gemak met 2 kinderen van en 4 jaar
De eerste weken was Snoesje erg terug houdig en bang Snoesje was 12 weken toen die bij mij kwam.
Maar heeft het goed na zijn zin gekregen.
Heeft nu een Wieber-Terrier van 1 jaar
Wacht op de foto`s

Wat zijn de medische klachten van Milo,,,

-
Christel1235
Milo heeft een chronische maag darm ontsteking, gebruikt hiervoor zitac,moderin en metrazol.
Ook heeft hij nu rare "jeuk" aanvallen waar we nu onderzoeken voor krijgen. Het is een hondje die eigenlijk altijd wat heeft,maar is zo super lief,blij en dankbaar dat we er alles voor doen.
Bumper is zijn beste vriend en samen kunnen ze de hele wereld aan
Ook heeft hij nu rare "jeuk" aanvallen waar we nu onderzoeken voor krijgen. Het is een hondje die eigenlijk altijd wat heeft,maar is zo super lief,blij en dankbaar dat we er alles voor doen.
Bumper is zijn beste vriend en samen kunnen ze de hele wereld aan
-
Christel1235
Hoe plaats ik foto's?
-
Christel1235
Laatst gewijzigd door Christel1235 op 28 apr 2020, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je een bericht schrijft, staat er onder het bericht een blauwe zin met
"afbeelding aan bericht toevoegen"
Daar klik je op er verschijnt een vak met laat de grootte ongewijzigd en kies afbeeldingen. Klik op kies afbeeldingen. Je laat de grootte gewoon ongewijzigd. Laat maar weten of het lukt zo.

-
Christel1235
Jo-Anne schreef: ↑28 apr 2020, 16:37Als je een bericht schrijft, staat er onder het bericht een blauwe zin met
"afbeelding aan bericht toevoegen"
Daar klik je op er verschijnt een vak met laat de grootte ongewijzigd en kies afbeeldingen. Klik op kies afbeeldingen. Je laat de grootte gewoon ongewijzigd. Laat maar weten of het lukt zo.

geweldig leuk dit
en die andere foto saampjes
je kan foto´s plaatsen onder verschillende rubrieken