Zomaar

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Yvonne

Zomaar

Bericht door Yvonne » 10 apr 2021, 09:20

Prettig weekend allemaal.
Ben blij dat de sneeuw weer weg is, Gizmo ook. Zal van de week eens op zoek gaan naar narcissen voor de fotowedstrijd. Ik zag ze nog. Raar weer.
Vandaag gaan we ff naar de stad, dochter wil van oranje haar (al 2 jaar) terug naar blond. Daar zit een goede kapper, Kinki die gaan ff kijken wat ze kunnen betekenen.
Had toch verteld van de week dat er een poes bij ons in de boom zat, komt mijn man van de week thuis er ligt een zwart met witte kat in de berm, hopelijk Poffertje niet. Ik zou daar iets van krijgen, daarom geen buiten kat voor mij. Niet dat het uberhaupt kan met Molly.
Verder heb ik voor het eerst weer een afspraak ingepland op de sportschool (buiten), vaarwel spontaan leven :cry: , het is nodig, de ouderdom en van 5 dagen naar 0 dagen in de week hebben er ingehakt. De knop is redelijk om, veel gewandeld en gefietst om het gevoel weer wat terug te krijgen. Was het helemaal kwijt. Weer wat beter eten. Wordt in augustus 50 en wil wel als m’n oude zelf zijn, niet de nieuwe versie zeg maar :gniffel
Verder heb ik weinig te liegen.
Op naar hopelijk wat beter weer.
:zwaai

Ientje

Re: Zomaar

Bericht door Ientje » 10 apr 2021, 11:37

Wat een super goede voornemens, petje af Yvonne, ik doe het je niet na.

Wel ben ik er achter gekomen dat ik te weinig drink, dronk. Dus meer gaan drinken. En kijk, ik voel mij weer wat opknappen na de prik.

Ben benieuwd of dat lukt van oranje naar blond! Succes.

Ja, net is voorjaar en dan zie je toch meer aangereden katten. Ook ik zou nooit een kat willen hebben en hem of haar op straat laten lopen, een ongeluk zit in zo,n klein hoekje. I
Zovaak aan de lantaarnpalen, kat vermist, hij is zo lief.
Tja.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 apr 2021, 13:32

Yvonne schreef:
10 apr 2021, 09:20
Prettig weekend allemaal.
Ben blij dat de sneeuw weer weg is, Gizmo ook. Zal van de week eens op zoek gaan naar narcissen voor de fotowedstrijd. Ik zag ze nog. Raar weer.
Vandaag gaan we ff naar de stad, dochter wil van oranje haar (al 2 jaar) terug naar blond. Daar zit een goede kapper, Kinki die gaan ff kijken wat ze kunnen betekenen.
Had toch verteld van de week dat er een poes bij ons in de boom zat, komt mijn man van de week thuis er ligt een zwart met witte kat in de berm, hopelijk Poffertje niet. Ik zou daar iets van krijgen, daarom geen buiten kat voor mij. Niet dat het uberhaupt kan met Molly.
Verder heb ik voor het eerst weer een afspraak ingepland op de sportschool (buiten), vaarwel spontaan leven :cry: , het is nodig, de ouderdom en van 5 dagen naar 0 dagen in de week hebben er ingehakt. De knop is redelijk om, veel gewandeld en gefietst om het gevoel weer wat terug te krijgen. Was het helemaal kwijt. Weer wat beter eten. Wordt in augustus 50 en wil wel als m’n oude zelf zijn, niet de nieuwe versie zeg maar :gniffel
Verder heb ik weinig te liegen.
Op naar hopelijk wat beter weer.
:zwaai
Vind het niet zo gek dat je het helemaal kwijt was je gevoel, het spontane kan helemaal niet meer en ben bang dat dat ook nog wel even zal duren. Afspraak maken in de sportschool, krijg je dan ook een personal trainer voor die prijs? :)
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 10 apr 2021, 16:40

succes met sporten Yvonne, goed doel voor je 50ste verjaardag
zou dat ook wel willen er weer uitzien zoals op die leeftijd :gniffel
is het gelukt met het veranderen van haarkleur van je dochter, ben echt benieuwd
vind dat ook zo erg van aangereden dieren, zou ook geen buitenkat willen, die van mij vroeger kwamen niet verder dan de tuin
loop al 3 weken te speuren ( en met mij meerdere) naar vermiste kat hier in de wijk
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 apr 2021, 19:16

Hoe ziet die kat eruit Corrie. Hier liep vanmorgen een zwarte k at die ik niet kende.

Corrie

Bericht door Corrie » 10 apr 2021, 20:19

Ientje schreef:
10 apr 2021, 19:16
Hoe ziet die kat eruit Corrie. Hier liep vanmorgen een zwarte k at die ik niet kende.
Het is een rode kater, ze wonen hier nog niet zolang,kan zijn dat ie op zoek is naar vorig huis " Fokkesteeg "
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 12 apr 2021, 08:42

Succes met je goede voornemens.
Ik heb deze voornemens ook regelmatig maar verval te snel weer in het oude.

Plaats reactie