Ben blij dat de sneeuw weer weg is, Gizmo ook. Zal van de week eens op zoek gaan naar narcissen voor de fotowedstrijd. Ik zag ze nog. Raar weer.
Vandaag gaan we ff naar de stad, dochter wil van oranje haar (al 2 jaar) terug naar blond. Daar zit een goede kapper, Kinki die gaan ff kijken wat ze kunnen betekenen.
Had toch verteld van de week dat er een poes bij ons in de boom zat, komt mijn man van de week thuis er ligt een zwart met witte kat in de berm, hopelijk Poffertje niet. Ik zou daar iets van krijgen, daarom geen buiten kat voor mij. Niet dat het uberhaupt kan met Molly.
Verder heb ik voor het eerst weer een afspraak ingepland op de sportschool (buiten), vaarwel spontaan leven :cry: , het is nodig, de ouderdom en van 5 dagen naar 0 dagen in de week hebben er ingehakt. De knop is redelijk om, veel gewandeld en gefietst om het gevoel weer wat terug te krijgen. Was het helemaal kwijt. Weer wat beter eten. Wordt in augustus 50 en wil wel als m’n oude zelf zijn, niet de nieuwe versie zeg maar
Verder heb ik weinig te liegen.
Op naar hopelijk wat beter weer.