Steentje zoeken

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

Steentje zoeken

Bericht door Corrie » 09 okt 2022, 20:27

Ik had vanmiddag toch een leuk steentje nou zeg dit keer maar gerust kei zoeken avontuur :cheer
Zo tegen 3en denk ik ff op de happy stone site kijken of er hier of daar wat gevonden is
Bovenaan staat een berichtje over een prachtige steen die verstopt gaat worden, ik lees zo de berichtjes wat er over gezegd wordt en dan ineens de foto waar

Afbeelding

Verhip die plek ken ik, vlug schoenen aan , om geen tijd te verliezen zonder te zeggen hoe of wat de deur uit, wel de phone mee gegrist :lol
Kom ik in de buurt van de plek zie ik een echtpaar ook die kant op gaan, zucht van verluchting ze gaan het trapje op dus hoop ik gewoon wandelaars
Tja en dan maar zoeken eerst bij al die stenen langs. Het heeft de vorm van een theater, niks alleen maar papiertjes en blikjes
Daarna bij en tussen de struiken en yes ik zie wat glinsteren
Afbeelding

Zit ik daar heerlijk in het :zun bij te komen en de steen te bewonderen zie ik ineens dat echtpaar weer en komen erbij zitten
Joh waren die verkeerd gelopen , hadden de plek via Google opgezocht maar het paadje gemist waar ze in hadden moeten gaan
Sneu voor hun maar voor mij een gelukje, jullie zullen wel denken hihi wat een gedoe om een steen :egyptian
Eindelijk weer thuis zitten uithijgen met een rooie kop
Kopje thee erbij las ik dat er nog een paar mensen er waren wezen zoeken maar niets konden vinden haha toen was ik er al met de steen/ kei vandoor die aan alle kanten is beschildert
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Yvonne

Re: Steentje zoeken

Bericht door Yvonne » 09 okt 2022, 22:22

Haha. Best een leuke hobby zo.
Dan zie je in iedereen potentiële keien zoekers. Ik had hier voor jou werkelijk nog nooit van gehoord.
Maar goed je was het snelst 👍

Corrie

Bericht door Corrie » 10 okt 2022, 10:30

Heb een goed plekje voor de steen gevonden
Afbeelding
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 10 okt 2022, 17:20

Wauw Corrie wat een mooie steentjes weer :applaus
En het sta mooi bij die plant
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 11 okt 2022, 09:43

Jij hebt daar een derde zintuig voor joh :surprised :mrgreen

Wat een leuk verhaal, nou ja die mensen zaten er naast omdat onze Corrie te vlug was :swingitbaby

Mooie foto`s :applaus en dat steentje sommige maken er echt een beauty van, dat ze hem niet willen houden dan :lol

Je moet gaan vloggen Corrie! :woefwoef
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 11 okt 2022, 11:03

Wat leuk dat dit bij jullie nog steeds leeft. Hier was het alleen in de corona periode dat er steentjes werden neer gelegd en dan vooral voor de kinderen.

Corrie

Bericht door Corrie » 11 okt 2022, 11:55

Marga. schreef:
11 okt 2022, 11:03
Wat leuk dat dit bij jullie nog steeds leeft. Hier was het alleen in de corona periode dat er steentjes werden neer gelegd en dan vooral voor de kinderen.
Er zijn er hier een paar best actief maar helaas zelden hier in de wijk
Ook zijn er 5 of 6 ruilhuisjes waar steentjes gepakt of geruild kunnen worden , daar komen ook steentjes makers uit andere delen van het land naar toe :wave

Nu worden er veel Halloween steentjes gemaakt, er zijn 2 wijken waar kinderen langs de deuren gaan voor Trick or Treat :plus1
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 11 okt 2022, 19:12

Wat een pracht steen, dat was het waard om er voor naar buiten te gaan. Houd je hem of ga je hem weer wegleggen?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 okt 2022, 09:28

Corrie schreef:
11 okt 2022, 11:55
Marga. schreef:
11 okt 2022, 11:03
Er zijn er hier een paar best actief maar helaas zelden hier in de wijk
Ook zijn er 5 of 6 ruilhuisjes waar steentjes gepakt of geruild kunnen worden , daar komen ook steentjes makers uit andere delen van het land naar toe :wave

Nu worden er veel Halloween steentjes gemaakt, er zijn 2 wijken waar kinderen langs de deuren gaan voor Trick or Treat :plus1
Doen ze geen St. Maarten bij jullie?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 okt 2022, 10:26

@ Jo-Anne
St Maarten geen idee, vroeger onze kinderen wel , toen woonden we in Vianen
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 15 okt 2022, 10:17

Zag dit, moest meteen aan je denken. Leuke dingen kun je ook met beschilderde stenen maken.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 15 okt 2022, 10:58

Yvonne schreef:
15 okt 2022, 10:17
Zag dit, moest meteen aan je denken. Leuke dingen kun je ook met beschilderde stenen maken.
Afbeelding
Leuk :wave heb zoiets dergelijks wel eens op een steentje gezien

Afbeelding
Zelf dit kleine steentje ooit gevonden
Afbeelding

Plaats reactie