Zo tegen 3en denk ik ff op de happy stone site kijken of er hier of daar wat gevonden is
Bovenaan staat een berichtje over een prachtige steen die verstopt gaat worden, ik lees zo de berichtjes wat er over gezegd wordt en dan ineens de foto waar

Verhip die plek ken ik, vlug schoenen aan , om geen tijd te verliezen zonder te zeggen hoe of wat de deur uit, wel de phone mee gegrist
Kom ik in de buurt van de plek zie ik een echtpaar ook die kant op gaan, zucht van verluchting ze gaan het trapje op dus hoop ik gewoon wandelaars
Tja en dan maar zoeken eerst bij al die stenen langs. Het heeft de vorm van een theater, niks alleen maar papiertjes en blikjes
Daarna bij en tussen de struiken en yes ik zie wat glinsteren

Zit ik daar heerlijk in het
Joh waren die verkeerd gelopen , hadden de plek via Google opgezocht maar het paadje gemist waar ze in hadden moeten gaan
Sneu voor hun maar voor mij een gelukje, jullie zullen wel denken hihi wat een gedoe om een steen
Eindelijk weer thuis zitten uithijgen met een rooie kop
Kopje thee erbij las ik dat er nog een paar mensen er waren wezen zoeken maar niets konden vinden haha toen was ik er al met de steen/ kei vandoor die aan alle kanten is beschildert