En wat vind je hiervan....
En wat vind je hiervan....
"Parkeerplaats voor je hond" deze staat in Oslo in een winkelcentrum je kunt een app downloaden, zet je hond erin, deurtje dicht. Ruimte heeft airco. Voor moi is het een not! Maar vind het wel een probleemdat je nergens je auto zo zomers in de schaduw kunt parkeren. Karel gaat het liefste met me mee, en in de supermarkt mag hij niet bijv.

Re: En wat vind je hiervan....
Het ziet er erg deprimerend uit.
Nee dus.
Alhoewel ik mijn hond nooit aangelijnd bij de super zou achterlaten.
Nee dus.
Alhoewel ik mijn hond nooit aangelijnd bij de super zou achterlaten.
Re: En wat vind je hiervan....
Nee, niets voor mij.
Als ik ergens heen moet waar de hond(en) niet mee naar toe kunnen blijven veilig thuis. Nu ik twee honden heb is dit ook geen probleem maar als Balou weg valt wil ik er eigenlijk geen hond meer bij.
Ik ben benieuwd of Lotus dan stil is als ze alleen met Nemo thuis is, ze is immers gewent om met een andere hond te zijn. Of alleen met kat Nemo zijn voldoende is, maar gelukkig is het nu nog niet zo ver.
Als ik ergens heen moet waar de hond(en) niet mee naar toe kunnen blijven veilig thuis. Nu ik twee honden heb is dit ook geen probleem maar als Balou weg valt wil ik er eigenlijk geen hond meer bij.
Ik ben benieuwd of Lotus dan stil is als ze alleen met Nemo thuis is, ze is immers gewent om met een andere hond te zijn. Of alleen met kat Nemo zijn voldoende is, maar gelukkig is het nu nog niet zo ver.