overleden
Ik kijk wel regelmatig op de site en geniet van alle mooie steentjes die gemaakt/ verstopt/ gevonden of geruild worden bij ruilhuisjes door het hele land
Afgelopen zaterdag werd er gemeld dat er steentjes op verschillende plekken verstopt zouden worden en ook buitenrand Galecop
Dus ik op pad maar werd overvallen door een stortbui en de hondjes waren mee dus naar huis gegaan
Iemand van de groep die ik ken en voor wie ik ook wel eens steentjes heb verstopt melde dat ze er één gevonden had en in privé chat verteld dat ik ook onderweg was geweest
Zij is toen zondag voor mij gaan zoeken waar ik dacht dat er misschien ook één verstopt zou zijn en yes gevonden, een roodborstje en die heeft ze net gebracht, vind dat zo lief

Op zaterdag las ik ook een berichtje dat iemand die ik ook eerder eens ontmoed had dat ze steentjes had gevonden en één daarvan, een leuk Teckeltje, bij mij thuis had neer gelegd .
Kon het niet geloven en met privé chat gevraagd of ze niet iemand anders bedoelde maar nee echt bij mij
Ik kijken en ja hoor daar lag ie

Vind het echt lief dat er zo aan me gedacht werd