Wat een weer

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

Wat een weer

Bericht door Corrie » 11 nov 2023, 09:41

Wat een regen vanochtend , heb maar een klein stukje gelopen en verdorie Luna alleen maar plassen
Dus straks een iets grotere ronde en hoop op een beetje droog weer :lopen
Omdat we vroeg thuis waren even iets gedaan wat ik normaal niet doe , dit dus " werk in uitvoering "

Afbeelding

Afbeelding

De bovenste had ik eigenlijk vanochtend willen verstoppen , hoop nu op beter weer voor morgen ochtend
Nu de was ophangen en dan koffie
Fijne dag allemaal :zwaai
Afbeelding

Ientje

Re: Wat een weer

Bericht door Ientje » 11 nov 2023, 11:30

Helemaal mee eens. Wat een mooierds hebje gemaakt, zonde om weg te doen :goedzo Ik wilde naar de markt, maar het is mij ook te nat. Om elf uur zou het droog zijn, nou dat was maar eventjes. En nu zit ik te wachten op het eten van Diki. Dap horst had het voer in de aanbieding, dus ingeslagen voor de rest van het jaar. Maar dan is het pak mij te zwaar om het op te halen bij een punt vd tnt. :gniffel dan moet ik jelemaal naar jou, Corrie lopen nl.

Ik heb nu zelfs de verwarming aan.....voor diki, ze lag te bibberen, tja kleddernat geworden. Dus lekker even drooggefohnd en de fleece deken een stukje over haar heen gelegd, en ze blijft nog liggen ook. Maar ze bibbert niet meer. Zou dst nu toch komen van haar buik, minder weerstand en zo? Maar aan de andere kant, 16 graden hierbinnen, das toch best frisjes,

Volgende week volgende poging voor stroopwafels. Jammer dat op de dinsdagmarkt geen stroopwafelman staat, hoewel....beter voor mijn lijtje,

Yvonne

Bericht door Yvonne » 11 nov 2023, 11:43

Hier schijnt al ff de zon. Gelukkig.
Maak je ze ook zelf. Leuk.
Grappig idee blijft het.

Truus

Bericht door Truus » 11 nov 2023, 13:33

Hier schijn ook de zon we hebben heelijk gewandeld :run
Dat zie er leuk uit Corrie
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 11 nov 2023, 16:54

Yesss om vier uur heerlijk droog gewandeld.

Corrie

Bericht door Corrie » 13 nov 2023, 19:06

@ Ientje
Hier ook al een tijdje geen stroopwafels van de markt gehad , ben met m'n zoon boodschappen wezen doen bij de Lidl en vandaar meegenomen , die vimd ik dan weer lekkerder dan van de Jumbo :gniffel
Ik merk nooit aan de hondjes dat ze het koud hebben

@ Yvonne
Ja ik maak ook zelf steentjes, van de zomer niet zo veel maar nu voor Kerst wil ik de dames uit het fysio groepje en wat buren een happy stone geven in plaats van een kaart
Woon jij in de buurt van Tilburg ?
Zondag ochtend vond ik tijdens wandeling met de hondjes dit steentje , gemaakt door iemand uit Tilburg
Wilde het natuurlijk laten weten dus nu ook lid van
Kei 013 , diegene die het gemaakt heeft heeft gereageerd en vond het leuk dat ik het melde
Spiegeltje spiegeltje aan de wand :lol

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 13 nov 2023, 22:41

Wat leuk, helemaal uit Tilburg, dus zo zwerven de stenen door heel Nederland.

Vandaag niet naar het gemeentehuis geweesr, heerlujk relax dagje :fan gehad, drie keer kledder geregend. En toen het droog was, kon ik niet weg, want de boodschappen konden komen,

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 nov 2023, 22:51

Wat leuk Corrie! :zonkiss :cheer
Hele prof geworden ben je :wow

:cool: :st-danst
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 nov 2023, 22:52

Ientje schreef:
13 nov 2023, 22:41
Wat leuk, helemaal uit Tilburg, dus zo zwerven de stenen door heel Nederland.

Vandaag niet naar het gemeentehuis geweesr, heerlujk relax dagje :fan gehad, drie keer kledder geregend. En toen het droog was, kon ik niet weg, want de boodschappen konden komen,
Heerlijk hè als je boodschappen thuis gebracht worden :goedzo
Hier bezorgd appie hein niet. Bij jou wel?
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 14 nov 2023, 08:18

Hier bezorgd, appie, jumbo, plus, picnic, alle keus. Picnic is erg duur heb ik gemerkt.
Het is heel makkelijk. Ik bestel een keer in de 12 dagen, de bezorgkosten kies ik zo goedkoop mogelijk, dat kan bij de jumbo. De bezorgkosten vallen dan weg tegen de tramkosten. Hoe zo economisch bezig :lol

Jet wordt vandaag weer geen gemeentehuis. Zometeen zijn mijn documenten daar aan net schimmelen :aaiaiai maar weer regen en wind, dan loop ik liever in jet parkje dan met een sliknat hondje daar aankomen. Ik moet nodig weer gaan werken aan alleen zijn :surprised .
Mijn dagprogramma.
De gerbils schoonmaken, mijn bed verschonen, en nog een stuk lopen. Dan is het energiepotje leeg, ik moet ook iets overhouden voor morgen voor de ikea.

Corrie

Bericht door Corrie » 14 nov 2023, 09:06

Hier zie je ook bestellingen van allerlei supers thuisgebracht worden maar ik ga toch liever zelf naar de winkel , Jumbo is te lopen, Lidl moet ik met de bus , niet prettig met dit weer dus ga ik 1x per4-5 weken met zoon

@ Ientje
Ging vanochtend droog weg maar ff onderweg regen
Ben het spuugzat , wat verlang ik dan weer naar Spanje
Spannend morgen leuk met Diki naar Ikea , we horen wel hoe het gegaan is

@ Jo-Anne
Hihi ik doe het nu met overtrekken , ziet er beter uit dan m'n eigen tekenkunst
Doen een heleboel mensen trouwens
Ik zie Appelscha ook wel eens voorbij komen in de Kei tof groep
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 14 nov 2023, 09:47

Doe ik ook wel eens hoor, of ik raster het uit.zodat in ieder geval de omtrek en de verhoudingen kloppen.
Fase een van het programma is klaar.
Mooi schoon.

Afbeelding

Ze zijn nu te druk met graven, zodat ik ze niet op beeld kreeg.

Nu wandelen.

Lise

Bericht door Lise » 14 nov 2023, 14:20

Corrie schreef:
14 nov 2023, 09:06
Hier zie je ook bestellingen van allerlei supers thuisgebracht worden maar ik ga toch liever zelf naar de winkel , Jumbo is te lopen, Lidl moet ik met de bus , niet prettig met dit weer dus ga ik 1x per4-5 weken met zoon

@ Ientje
Ging vanochtend droog weg maar ff onderweg regen
Ben het spuugzat , wat verlang ik dan weer naar Spanje
Spannend morgen leuk met Diki naar Ikea , we horen wel hoe het gegaan is

@ Jo-Anne
Hihi ik doe het nu met overtrekken , ziet er beter uit dan m'n eigen tekenkunst
Doen een heleboel mensen trouwens
Ik zie Appelscha ook wel eens voorbij komen in de Kei tof groep
Jumbo zit op drie minuten loopafstand van mij en ik ga er bijna iedere dag wel naar toe. Ze hebben daar een kast met producten waarvan de uiterste verkoopdatum de dag is dat het er ligt. Deze producten zijn flink afgeprijsd. Ik sla daar mijn slag. Meestal ga ik rond 13.00 uur en is de kast nog redelijk gevuld. Er is een harde kern "kast" klanten die iedere dag om 08.00 uur voor de deur liggen. Op vrijdag en zaterdag hoor ik daar ook bij :lol :lol .

Ik maak vaak een pitstop bij de Lidl als ik van mijn werk naar huis rijdt. Niet dagelijks, maar ik houd de aanbiedingen in de gaten. Heb zowel de Lidl als de Jumbo app en wordt daar wel een soort van blij van.
Vanaf zaterdag zijn er warme dameslaarzen in de aanbieding bij Lidl. Ikzat aan (dure) Uggs te denken, maar ga nu toch voor de goedkopere versie bij de Lidl. Waarschijnlijk gaan Uggs langer mee, maar gaan sowieso ook slijten en vies worden als ik in de polder in de derrie loop.

Ientje

Bericht door Ientje » 14 nov 2023, 16:35

De jumbo is drie kwartier lopen voor mij. Grote ah idem, dus dan neem ik de tram, drie euro per keer ongeveer. Ik kan dan ongeveer de helft houden van wat ik nu bestel als ik dat al haal, heb een boodschappenkar. de plus twintig minuten lopen. Maar de plus hier is geen hele grote zaak en heeft vaak dingen niet. Aanbiedingen zijn vaak al snel op.
Laten bezorgen heeft ook het voordeel dat je geen impulsaankopen doet, haha,

Corrie

Bericht door Corrie » 14 nov 2023, 19:10

@ Lise
Hier bij de Jumbo ook zo'n kast , haal er ook wel eens wat uit , er ligt hier meestal niet veel in of is er al uit
Ga daar niet iedere dag voor lopen maar kan voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen
Ziel wel is op fb van goed gevulde tassen voor weinig van Lidl voorbij komen, zelf zo iets hier nog nooit gezien
Afbeelding

Plaats reactie