Zorghotel
Zorghotel
Jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord. Zit in de lappenmand.
Op 29 oktober ben ik gestruikeld over de etensbak van de hondjes en heb mijn heup gebroken. Ben met ambulance afgevoerd naar ziekenhuis en geopereerd. Na drie dagen ben ik tegen het advies van de fysio naar huis gegaan. Ik wilde naar mijn honden.
Thuis viel het flink tegen, kreeg ook paniekaanvallen. Na twee dagen kreeg ik een plek in een zorghotel. De hondjes zitten sinds die tijd in pension, wat ik vreselijk vind. Mijn herstel gaat niet echt voorspoedig omdat ik doodsbang ben om te lopen. Maandag heb ik een gesprek met psycholoog. Ik heb wel een voorlopige ontslagdatum (3 december).
Hondjes kunnen tot 20 december in pension blijven. Als ik thuis ben wil ik eerst een paar dagen alleen aankijken of het gaat en dan de mannen naar huis laten komen. Ik kan waarschijnlijk een scootmobiel lenen en hoop daar dan de hondjes mee uit te laten. Uiteraard eerst oefenen zonder hondjes.
Ik zit er behoorl9ijk doorheen. Gelukkig kan ik hier met rolstoel zelf naar buiten om een frisse neus te halen.
Mijn hart breekt als ik aan mijn mannen denk.
Op 29 oktober ben ik gestruikeld over de etensbak van de hondjes en heb mijn heup gebroken. Ben met ambulance afgevoerd naar ziekenhuis en geopereerd. Na drie dagen ben ik tegen het advies van de fysio naar huis gegaan. Ik wilde naar mijn honden.
Thuis viel het flink tegen, kreeg ook paniekaanvallen. Na twee dagen kreeg ik een plek in een zorghotel. De hondjes zitten sinds die tijd in pension, wat ik vreselijk vind. Mijn herstel gaat niet echt voorspoedig omdat ik doodsbang ben om te lopen. Maandag heb ik een gesprek met psycholoog. Ik heb wel een voorlopige ontslagdatum (3 december).
Hondjes kunnen tot 20 december in pension blijven. Als ik thuis ben wil ik eerst een paar dagen alleen aankijken of het gaat en dan de mannen naar huis laten komen. Ik kan waarschijnlijk een scootmobiel lenen en hoop daar dan de hondjes mee uit te laten. Uiteraard eerst oefenen zonder hondjes.
Ik zit er behoorl9ijk doorheen. Gelukkig kan ik hier met rolstoel zelf naar buiten om een frisse neus te halen.
Re: Zorghotel
Ach nee Lise toch , wat vind ik dit erg voor jou
Snap dat je naar je hondjes wilde maar dan moet je toch eerst goed voor jezelf kunnen zorgen
Wens je een spoedig herstel en dat het goed gaat lukken met de scootmobiel en de hondjes daarna ook naar huis kunnen
Snap dat je naar je hondjes wilde maar dan moet je toch eerst goed voor jezelf kunnen zorgen
Wens je een spoedig herstel en dat het goed gaat lukken met de scootmobiel en de hondjes daarna ook naar huis kunnen

Lise daar schrik ik van joh eerst pech met je enkel
En nu je heup dat is niet zo mooi
De hondje hebben nu goede zorg toch. hoop dat je hondjes op 20 december dan weer kan ophalen.
Wens je van harte beterschap Lise
En nu je heup dat is niet zo mooi
De hondje hebben nu goede zorg toch. hoop dat je hondjes op 20 december dan weer kan ophalen.
Wens je van harte beterschap Lise

Vreselijkvoor je. Heel veel beterschap.
Wat een tegenvaller, nu eerst aan jezelf denken al is dit makkelijker gezegd als gedaan. Beterschap.
Lise schreef: ↑22 nov 2025, 11:06Jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord. Zit in de lappenmand.
Komen je mannen wel op bezoek daar, ik heb geen idee hoor maar dat zou wel hartstikke fijn zijn.
Jeetje Lise je heup gebroken dat is niet niks zeg
Ontslag nog steeds op 3 december?

De mannen mogen niet op bezoek komen. Mijn definitieve ontslagdatum is 10 december.Jo-Anne schreef: ↑26 nov 2025, 21:45Lise schreef: ↑22 nov 2025, 11:06Jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord. Zit in de lappenmand.
Komen je mannen wel op bezoek daar, ik heb geen idee hoor maar dat zou wel hartstikke fijn zijn.
Jeetje Lise je heup gebroken dat is niet niks zeg
Ontslag nog steeds op 3 december?thuis herstel je toch het beste.
Ahhh Lise , nog een week later
Wat sneu dat de hondjes niet op bezoek mogen , heb je wel contact tussendoor met het pension ?
Misschien een idee om in huis eerst met een rollator te lopen omdat je bang bent om te vallen .
Nog even doorzetten , hou je goed
Wat sneu dat de hondjes niet op bezoek mogen , heb je wel contact tussendoor met het pension ?
Misschien een idee om in huis eerst met een rollator te lopen omdat je bang bent om te vallen .
Nog even doorzetten , hou je goed

Week extra. Sterkte en veel beterschap.
Wat erg Lise. Kan me zo voorstellen dat los van jezelf je ook baalt voor je hondjes. Beterschap, dat je maar spoedig mag herstellen en dat jullie weer samen zijn.
Yes, ik ben vanaf vandaag weer thuis. Is even wennen, maar komt goed.
Twister komt vanmiddag thuis. Hij slapt alleen maar in het pension. Wil mijn 15-jarige graag thuis hebben. Pepper en Cooper komen de 17e naar huis.
Deze week zijn Twister en ik dus samen.
Twister komt vanmiddag thuis. Hij slapt alleen maar in het pension. Wil mijn 15-jarige graag thuis hebben. Pepper en Cooper komen de 17e naar huis.
Deze week zijn Twister en ik dus samen.
Gefeliciteerd, wat een goed bericht, fijn dat Twister weer thuis is.
Wat een fijn bericht Lise dat je thuis ben, gezellig kroelen met Twister
En nog 7 daagjes wachten op Pepper en Cooper
Beterschap verder Lise
En nog 7 daagjes wachten op Pepper en Cooper
Beterschap verder Lise

Het gaat niet goed met Twister. Hij is mager geworden. Ligt alleen maar in zijn bench. Hoop dat hij opknapt, maar vrees het ergste,
Wel fijn dat ik nu samen met hem ben. Hij wil ook niet lopen, dus laat hem zijn befoefte maar op balkon doen. Het is even niet anders.
Wel fijn dat ik nu samen met hem ben. Hij wil ook niet lopen, dus laat hem zijn befoefte maar op balkon doen. Het is even niet anders.
Goh wat dubbel, fijn dat je weer thuis bent, maar wat naar dat het niet zo goed gaat met Twister. Hopelijk knapt hij nog op.
Fijn dat je weer thuis bent Lise
Wat naar dit met Twister , gelukkig nu wel bij jou thuis
Hoop dat hij nog wat opknapt , hou je goed
Wat naar dit met Twister , gelukkig nu wel bij jou thuis
Hoop dat hij nog wat opknapt , hou je goed

Fijn dat je weer thuis bent.
Ik hoop dat je je een beetje kunt redden.
Ik hoop dat je je een beetje kunt redden.
Ik ben nu een week thuis. Het lukt, maar alles kost extra tijd en moeite.
Pepper en Cooper worden zo thuis gebracht. Een vriendin van mij haalt ze op uit het pension. Heb mijn mannen zo gemist. Twister is een zielig hoopje. Ben benieuwd hoe Pepper en Cooper op Twister reageren. Hopelijk laten ze hem met rust.
Morgen wordt een verdrietige dag. De dierenarts komt tussen 10.00 en 11.00 uur om Twister in te laten slapen.
Vrijdagochtend breng ik Twister samen met mijn zus naar het crematorium.
Pepper en Cooper worden zo thuis gebracht. Een vriendin van mij haalt ze op uit het pension. Heb mijn mannen zo gemist. Twister is een zielig hoopje. Ben benieuwd hoe Pepper en Cooper op Twister reageren. Hopelijk laten ze hem met rust.
Morgen wordt een verdrietige dag. De dierenarts komt tussen 10.00 en 11.00 uur om Twister in te laten slapen.
Vrijdagochtend breng ik Twister samen met mijn zus naar het crematorium.
Fijn dat Pepper en Cooper weer thuis zijn
En wat erg voor Twister, wens je het sterkte morgen Lise.
En wat erg voor Twister, wens je het sterkte morgen Lise.