Nieuw projectje
Re: Nieuw projectje
Uiteraard, ik denk dat het toch eerst een ijsvogeltje wordt.
Ijsvogeltje, in de grondverf. Buikje klopt nog niet, schaduwen ook niet. Maar deze is dus helemaal zonder hulp, zucht, zo lastig.
Dank je Corrie.
Dank je Truus.
Wat leuk heb pas nog een ijsvogeltje gezien die kleuren zijn zo mooi hier zit er eentje buiten. Hoop maar dat het niet al te hard gaat vriezen want daar kunnen ze niet tegen.

Ja, ze zijn heel mooi, echt metallic blauw, en dat krijg ik dus niet op papier.
Hier achter zat een stelletje, helaas moest de golfbaan wijken voor een woonwijk. Jammer. Ijsvogeltje nooit meer gezien, net als de kievit en de scholekster. Ooit nog 1 x een scholekster, die liep tussen de gebouwen, zo sneu. Die scholeksters komen hun hele leven terug naar hun geboorte plek. Allemaal moesten ze weg voor huizen. Mensen willen wonen.
Hier achter zat een stelletje, helaas moest de golfbaan wijken voor een woonwijk. Jammer. Ijsvogeltje nooit meer gezien, net als de kievit en de scholekster. Ooit nog 1 x een scholekster, die liep tussen de gebouwen, zo sneu. Die scholeksters komen hun hele leven terug naar hun geboorte plek. Allemaal moesten ze weg voor huizen. Mensen willen wonen.
Dank je Corrie.
Dank jullie wel.
Jo Anne, bij mij is het nooit af, lol. Ik heb nu nog gezien, meer licht over het kopje heen en de vleugeltjes aan de achterkant kloppen nog niet. Staartje bij de stok, ook niet duidelijk genoeg. Zucht. Maar inmiddels plaatje van een eekhoorn met een enorme pluis en pluim straart, uitdaging.
Jo Anne, bij mij is het nooit af, lol. Ik heb nu nog gezien, meer licht over het kopje heen en de vleugeltjes aan de achterkant kloppen nog niet. Staartje bij de stok, ook niet duidelijk genoeg. Zucht. Maar inmiddels plaatje van een eekhoorn met een enorme pluis en pluim straart, uitdaging.
Toch is het meer af nu Ien! Mooi.....
Ja tuurlijk wel delen hoor hartstikke leuk.
Meer mensen misschien ook nog met hobby`s??
Ja tuurlijk wel delen hoor hartstikke leuk.
Meer mensen misschien ook nog met hobby`s??

Geen eekhoorn , maar een puttertje, zulke mooie vogeltjes. Ik ga mijn best doen..
plaatje al gevonden. Er zijn een paar sites waar je plaatjes af mag halen. Geen auteursrecht en zo.
plaatje al gevonden. Er zijn een paar sites waar je plaatjes af mag halen. Geen auteursrecht en zo.
Wauw, echt prachtig zeg!
Ja natuurlijk delen, ik vind het zo mooi en geniet graag mee
Ja natuurlijk delen, ik vind het zo mooi en geniet graag mee
Opgezet, maar u weet ik niet hoe ik moet beginnen, haha