Raad het woord
Re: Raad het woord
Verzuimconsulente?
Het was het enige woord wat enigzins een echt woord leek hahaha. Verder zou ik het niet weten.
Ik ben benieuwd. Als het goed is dan mag jij wel een nieuw woord verzinnen Corrie want ik zal morgen en overmorgen weinig online zijn denk ik.
Ik ben benieuwd. Als het goed is dan mag jij wel een nieuw woord verzinnen Corrie want ik zal morgen en overmorgen weinig online zijn denk ik.
hoi Jolanda waarom ben jij morgen en overmorgen weinig online zijn? Alles goed met je meis?

Alles is wel goed hoor, maar ben erg moe en val 's middags vaak in slaap nu.
Morgen wil ik Daisy weer wassen en woensdag is haar kuur op en moet ik met haar naar de da om urine in te leveren en haar weer te wegen. Dus dan ben ik de hele dag een stresskip die wacht op de uitslag en hoe verder want ze drinkt nog steeds heel erg veel.
Morgen wil ik Daisy weer wassen en woensdag is haar kuur op en moet ik met haar naar de da om urine in te leveren en haar weer te wegen. Dus dan ben ik de hele dag een stresskip die wacht op de uitslag en hoe verder want ze drinkt nog steeds heel erg veel.
al vast sterkte gewenst met de uitslag van DaisyJolanda schreef: ↑16 mar 2020, 15:05Alles is wel goed hoor, maar ben erg moe en val 's middags vaak in slaap nu.
en gewoon je middag slaapje pakken hoor

Meis je kunt hier ook altijd je kip stress-ei kwijt hè. Het is helemaal niet gek dat je ongerust bentJolanda schreef: ↑16 mar 2020, 15:05Alles is wel goed hoor, maar ben erg moe en val 's middags vaak in slaap nu.

Dank jullie wel
Nou hier het nieuwe woord:
.nt.b..t.c.k..r
Nou hier het nieuwe woord:
.nt.b..t.c.k..r