nooit meer

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
agnes b

nooit meer

Bericht door agnes b » 08 okt 2020, 21:45

wij waren een van de gelukkigen die op vakantie konden, normaal weigeren wij zonder hondjes te gaan heel Europa hebben ze gezien, gewoon lekker met het vrouwtje achter in de auto onderweg eten en een accommodatie waar ze welkom zijn en het leuk hebben vooral op de wintersport was dit dolle pret voor ze, maar dit jaar /september had de dochter uit gezocht Griekenland de peloponeses ze werd 30 dus was leuk cadeau maar om nou met 3 hondjes 2000 km te rijden in allerlei onderweg hotels te slapen en een boot overtocht te maken leek mij niet zo'n goed plan, onze goede lieve vrienden boden aan op te passen super lief natuurlijk ga er maar aanstaan 3 honden voor 4 weken en dan vooral Skye die zet geen stap zonder mij maar goed we proberen het een keer, heb een heel honden dagboek geschreven wat ze wel of niet fijn vinden eten etc etc na 2 dagen hadden we het al niet meer Jan wilde nooit meer zonder hondjes Roline en ik ook niet wat een gemis wat het goed maakte was de zekerheid dat ze goed werden verzorgd ga ik 3/4 keer per dag met ze uit de oppas doet dat gewoon 6 keer de nieuwe bank werd nog even in de garage gestald mochten ze gewoon lekker op de bank
op de terug weg kwam er via de DA een bericht binnen herrinnering afspraak skye :geenidee ik bellen ja sorry er is iets met haar oog even voor de zekerheid na laten kijken oke prima
maar iets met haar oog Skye was in een tak met doorns gelopen en had een giga gat in haar oog was zelfs sprake dat het er uit moest, nu paar weken later en 6/7 keer zalven per dag ziet het er naar uit dat ze het oog kan houden en ook haar zicht houdt toen wij de hondjes gingen halen ging mijn aandacht in eerste instantie naar Skye en zag ik de andere dag dat Shanty echt niet in orde was dit was wel even heftiger dan een oog helaas zijn we haar kwijt kon de oppas hier iets aan doen natuurlijk niet maar ik had het wel eerder gezien, dus nee nooit meer zonder de meisjes op vakantie, heb net geboekt voor de wintersport en ze gaan gewoon mee, helaas met 2 maar er zal ooit nog wel een derde bijkomen als de pijn is gaan liggen moeilijk met 3 hondjes op vakantie zeker maar dan passen wij ons maar aan ze gaan mee punt

Yvonne

Re: nooit meer

Bericht door Yvonne » 08 okt 2020, 22:16

Groot gelijk, doen waar je je zelf het prettigst bij voelt. Vakantie behoort ontspanning te zijn, als je je (on)bewust toch zorgen maakt of ze mist dan schiet je je doel voorbij.

Corrie

Bericht door Corrie » 09 okt 2020, 09:39

kan me voorstellen dat jullie samen met de hondjes op vakantie willen, van jongs af gewend kan dat ook
lijkt me wel moeilijk om iets te vinden waar hondjes welkom zijn vooral meer dan 1
wat een verhaal zeg over Skye :love maar het loopt gelukkig goed af

Agnes wil je misschien een keer foto´s van ze plaatsen
ben zo benieuwd hoe ze er uit zien
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 okt 2020, 12:37

Roline 30 jaar :fluitje ik weet nog dat ze naar Amsterdam ging om te studeren, deed ze niet iets met mode? Begrijpelijk dat jullie deze reis zonder de hondjes wilde doen, maar het gaat niet hè :woefwoef Wij zijn gewoon verknocht aan onze sjoetjes meer als een meter zijn ze niet bij ons vandaan. Ik weet niet of andere mensen dat altijd begrijpen :geenidee accomodaties zijn vaak schaars waar je je hondjes mee kan nemen. Wat zal je geschrokken zijn met Skye haar oog, gelukkig goed afgelopen. En het komt wel weer, een tijd dat je denkt een derde sjoe maar na 16 jaar Shanty :love kost dat tijd, zo lang bij jullie geweest. :blommetje

En ja die laatste zin in je bericht: dan passen wij ons maar aan.......denk dat een hoop shih tzu baasjes dit herkennen
Afbeelding

agnes b

Bericht door agnes b » 09 okt 2020, 13:16

ik ga even uitzoeken hoe dat werkt met de foto's
het valt wel mee hoor waar ze welkom zijn beetje drammen, wij gaan meestal in een huis daar staat meestal bij dat ze niet welkom zijn als je dan contact op neemt ik stuur dan altijd foto van de dames mee, wie kan dat weerstaan :geenidee krijg ik het wel voor elkaar :klapklap 3 is ingewikkeld dus smokkel ik er 1 naar binnen nog nooit probleem mee gehad, deze keer was anders omdat het een lange reis was en ik niet dacht dat ze dat leuk zouden vinden het gaat er niet alleen maar om dat ik ze mis ze moeten er zelf ook iets aan hebben, het was waarschijnlijk een drama geworden met Shanty hebben haar nu een goed afscheid kunnen geven, als dit in Griekenland was gebeurt weet ik dat zo net nog niet en ik had haar daar nooit achter gelaten het is helaas zo als het is maandag met Skye voor controle denk zelf dat het beter gaat hoop dat ik gelijk heb

Plaats reactie