Zo,n 50 jaar terug zei mijn oma ,,oons holten huusie komt op een ansicht.,,
Ons houten huis komt op een ansichtkaart.
Ik heb er zo vaak naar gezocht in de winkels daar. Nooit gevonden. Dacht vandaag toch eens googlen en gevonden. Zo leuk. Besteld. Ben benieuwd. Leuk sinterklaas kadootje voor mijn ma. Zag ook wat ansichten van de andere huizen in de straat. Ook besteld.
Niet honds,
Re: Niet honds,
Als ik er een beetje een goede foto van kan maken zal ik het laten zien.
Wat leuk zeg!!
Zo kwam er een tijdje terug een foto op Oud Otterlo voorbij van de boerderij van mijn opa en oma. Daar is tig jaar geleden een boom op gevallen en ik heb er een tekening van maar nog nooit een foto gezien.
Dat is dan zo ontzettend leuk.
Ben heel benieuwd naar de kaart en hoe je moeder het zal vinden. Echt leuk
Zo kwam er een tijdje terug een foto op Oud Otterlo voorbij van de boerderij van mijn opa en oma. Daar is tig jaar geleden een boom op gevallen en ik heb er een tekening van maar nog nooit een foto gezien.
Dat is dan zo ontzettend leuk.
Ben heel benieuwd naar de kaart en hoe je moeder het zal vinden. Echt leuk
Ohhh ook mooi. Een foto vd boerderij. Heb je hem zelf of gezien bij niemand. Misschien dan een afdruk vragen?
Nee had iemand op een facebook pagina geplaats met oude foto's van dat dorpje. Dus heb hem wel opgeslagen op mijn laptop staan.
wil als ik straks verhuisd ben het één en ander laten afdrukken en wat foto's ophangen en neerzetten. Vind ik wel gezellig.
wil als ik straks verhuisd ben het één en ander laten afdrukken en wat foto's ophangen en neerzetten. Vind ik wel gezellig.