Wat is het stil vandaag

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Truus

Wat is het stil vandaag

Bericht door Truus » 12 nov 2020, 15:24

Hallo :woefwoef wat zijn we stil vandaag
Ben aan de wandeld geweest :lopen
Daarna een hoop zooi weg gegooid in de kelder heeft nu weer de ruimte daar doe de strijk daar en andere keine dingen
We moeten nu de de andere kant doen daar lig zoveel rommel van me zwager
Maar daar krijg ik help bij peter komt helpen en wat die wil hebben mag die mee nemen.
Fijne dag verder :zwaai
Afbeelding

Corrie

Re: Wat is het stil vandaag

Bericht door Corrie » 12 nov 2020, 15:41

vond ik ook al Truus :gniffel
uiteraard ook :lopen en boodschappen gedaan
goed idee om spullen die niet gebruikt worden weg te doen en soms kunnen andere mensen het goed gebruiken
zo nog weer ff een rondje :woefwoef , gelukkig schijnt het :zun nu
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 12 nov 2020, 18:32

Hier gebeurt momenteel weinig.
Vanmiddag ging ik wandelen en Gizmo deed iets wat ze eigenlijk nooit doet, moest er wel mee lachen stiekem.
Ik had ze vast buiten gedaan, moest nog laarzen aandoen, kom ik buiten staat Molly met haar neus richting de poort, dat doet ze nooit, want we gaan altijd achter via het poortje naar het bos, dus wist meteen Gizmo is er van tussen.
Die kan onder de poort door, maar omdat ze dat nooit doet, hebben we er niks aan gedaan, nu maar weer iets maken dat het niet meer kan.
Ik merk ook in het bos dat ze zich steeds vrijer gaat gedragen en verder weg loopt.

Corrie

Bericht door Corrie » 12 nov 2020, 19:18

Oohhh de ondeugd, Gizmo houdt van een beetje vrijheid :run arme Molly,waar is m'n wandelmaatje nou heen :ffedenken
Is het gevaarlijk Yvonne als ze daar onderdoor glipt
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 12 nov 2020, 19:36

Corrie schreef:
12 nov 2020, 19:18
Oohhh de ondeugd, Gizmo houdt van een beetje vrijheid :run arme Molly,waar is m'n wandelmaatje nou heen :ffedenken
Is het gevaarlijk Yvonne als ze daar onderdoor glipt
Nee dat valt wel mee, we wonen in een straat waar eigenlijk alleen bestemmingsverkeer komt.
En echt weglopen doet ze denk ook niet meer, maar vind het gewoon niet zo’n prettige gedachten. Stukje gaas vastmaken.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 13 nov 2020, 11:00

Ik ben veel aan het uitzoeken (ook qua verzekeringen e.d en gwl) en natuurlijk opruimen, inpakken enz.
Mijn laptop blijft dan uit en forummen op mijn foon dat gaat gewoon zo slecht. Ik kan dan elk woord wel tien keer opnieuw tikken grrrr.
Dus vandaar van mijn kant even stil.
Heb inmiddels wel een bank en een bed besteld. Het bed wordt 30 december geleverd en mijn bank helaas pas eind maart, maar heb een gratis bankje voor de tussentijd.

Marga.

Bericht door Marga. » 14 nov 2020, 11:04

Ik heb het druk, druk, druk dus minder tijd voor het forum. Ik ga begin volgend jaar verhuizen, dinsdag heb ik het meetmoment in mijn nieuwe woning en 17-12 krijg ik de sleutels. Het is leuk om bezig te zijn met het uitzoeken van de nieuwe inrichting voor de nieuwe woning natuurlijk neem ik veel spullen mee maar er blijft genoeg over dat opnieuw aangeschaft moet worden.

Corrie

Bericht door Corrie » 14 nov 2020, 12:43

nou dan heb je het zeker druk , zoveel te regelen dan
nieuwe spulletjes altijd leuk, levertijd duurt vaak lang
blijf je in de zelfde stad/dorp wonen Marga
voor de :woefwoef :woefwoef ook een hele verandering, hoewel waar ´t vrouwtje is daar is het goed
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 17 nov 2020, 11:47

Marga. schreef:
14 nov 2020, 11:04
Ik heb het druk, druk, druk dus minder tijd voor het forum. Ik ga begin volgend jaar verhuizen, dinsdag heb ik het meetmoment in mijn nieuwe woning en 17-12 krijg ik de sleutels. Het is leuk om bezig te zijn met het uitzoeken van de nieuwe inrichting voor de nieuwe woning natuurlijk neem ik veel spullen mee maar er blijft genoeg over dat opnieuw aangeschaft moet worden.
vandaag de sleutel ophalen
dat wordt dus de komende weken klussen
Marga gefeliciteerd met je nieuwe woning :wave

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 nov 2020, 13:32

Ik krijg de sleutel pas 17 december maar ik heb het wel druk met inpakken en nieuwe spulletjes kopen zoals vinyl, een bank en van allerlei kleine dingen. Hierbij regel ik het Sinterklaasfeest voor mijn kleinkinderen dat zaterdag word gevierd, dus ik moet voor zes kleinkinderen cadeautjes inpakken. Dan zijn de honden en kat er ook nog en ik lees heel graag dus, druk, druk, druk.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 nov 2020, 13:48

Spannend Marga! Jolanda van het forum gaat ook verhuizen krijgt de sleutel ook in December. :blommetje :xtree2
Afbeelding

Plaats reactie