Zo lieff
Re: Zo lieff
Super
echt mooi.
Hier viel van de week mijn droom voor een mooie Britse korthaar toch redelijk in duigen.
Bij ons in de straat is er een jong poesje, die zat tegenover ons in de bosjes, dus Robin zegt kijk eens Molly, die stond met haar poten op de vensterbank. Nou ze ziet die kat, ik kon nog net op tijd mijn luxaflex wat verder omhoog trekken, ze ging nog net niet door het raam heen, helemaal door het dolle met de nagels over het raam. Mijn dochter zegt droog tegen mij, en jij wou een kat.
Tjsa
Hier viel van de week mijn droom voor een mooie Britse korthaar toch redelijk in duigen.
Bij ons in de straat is er een jong poesje, die zat tegenover ons in de bosjes, dus Robin zegt kijk eens Molly, die stond met haar poten op de vensterbank. Nou ze ziet die kat, ik kon nog net op tijd mijn luxaflex wat verder omhoog trekken, ze ging nog net niet door het raam heen, helemaal door het dolle met de nagels over het raam. Mijn dochter zegt droog tegen mij, en jij wou een kat.
Tjsa
Yvonne schreef: ↑09 mar 2021, 20:16Superecht mooi.
Tjsa![]()
Dat heeft Kareltje ook als hij een kat ziet. Molly kom maar hierrrrr
Zijn overigens prachtig Britse korthaar katten, ze verharen wel. Ik kijk naar een Siberische kat die verharen niet. Maar Maine Coon vind ik ook mooi hoor. Zelf hadden we natuurlijk Oosterse korthaar en een mix Britse korthaar. Dat ging ook niet hoor in het begin met onze herders. Maar als je ze jong hebt dan heb je goede kans dat het gewoon lukt. Vriendin heeft deze net in huis Yoda....

Yoda ???
nog nooit van gehoord, niet direct mijn favoriet
Brits korthaar zo leuk
Maine Coon prachtig
zelf dus Perzen gehad, geen probleem met de honden, niet dat ze dicht tegen elkaar aan lagen hoor , dat niet
nog nooit van gehoord, niet direct mijn favoriet
Brits korthaar zo leuk
zelf dus Perzen gehad, geen probleem met de honden, niet dat ze dicht tegen elkaar aan lagen hoor , dat niet

haha dacht al lijkt op Oosters korthaar

Denk vanwege baby Yoda van Star Wars die heeft ook zulke oren. Vind ze er wel grappig uitzien. Tsja de britse korthaar daar ben ik gewoon verliefd op, zo mooiiiii.