hallo zomertijd

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

hallo zomertijd

Bericht door Corrie » 28 mar 2021, 09:58

Afbeelding

goedemorgen allemaal, zijn jullie vanmorgen met de zomertijd opgestaan ?
ik zelf half om half, slaap al tijden niet goed, was wel allang wakker maar had moeite met uit bed gaan :oldtimer
wel fijne wandeling gemaakt :dogwalk :run

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Re: hallo zomertijd

Bericht door Marga. » 28 mar 2021, 10:27

Goede morgen. Ik was er ook vroeg bij vanmorgen, de honden en kat hadden zo iets van, wat moet jij hier nu al? Eerst laat ik Balou altijd uit en daarna maak ik een wandeling met Lotus. Ik heb ooit een aanval op een van mijn honden meegemaakt en ben bang dat ik ze als dit ooit nog een keer zal gebeuren niet beiden te gelijk kan oppakken. Vanmorgen was er een man in het bos bijna hysterisch naar zijn hond aan het roepen, dit stelde mij niet gerust dus ik heb Lotus opgepakt en ben snel richting huis gegaan. Ik heb de hond niet gezien maar liever het zekere voor het onzekere.
Van mij hoeft de zomertijd niet, ik heb altijd even nodig om er aan te wennen de wintertijd is uiteindelijk ook de oorspronkelijke tijd maar ik vind het ook weer geen drama.

Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 28 mar 2021, 10:54

Ik was om half 5wakker, heb het uitgehouden tot 7 uur. Naar buiten, stilte, heerlijk,

Truus

Bericht door Truus » 28 mar 2021, 13:33

Luca maakte me om 6 uur wakker met zijn pootje
Toen er uit gegaan Luca een plasje gedaan
Was geen kip te zien op straat
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 mar 2021, 10:21

Goede morgen. Mijn innerlijke klok stond vanmorgen om half zeven gewoon nog op half zes. Ik heb altijd even tijd nodig om hier aan te wennen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 mar 2021, 11:16

Marga. schreef:
29 mar 2021, 10:21
Goede morgen. Mijn innerlijke klok stond vanmorgen om half zeven gewoon nog op half zes. Ik heb altijd even tijd nodig om hier aan te wennen.
Heb ik ook Marga. Moet altijd wennen. Van mij mogen ze het ook niet meer aanhouden hoor die zomer en wintertijd.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 30 mar 2021, 10:47

Jo-Anne schreef:
29 mar 2021, 11:16
Marga. schreef:
29 mar 2021, 10:21
Heb ik ook Marga. Moet altijd wennen. Van mij mogen ze het ook niet meer aanhouden hoor die zomer en wintertijd.
De honden zijn er al aan gewent die keken alleen de eerste morgen van, wat moet jij hier nu al het is amper licht. Ik heb wat langer nodig om er aan te wennen. Van mij mag er ook gelijk een eind aan komen.

Plaats reactie