Een hond neem je voor het leven

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Een hond neem je voor het leven

Bericht door Jo-Anne » 02 apr 2021, 09:53

Afbeelding

Ook als ze dit doen :gniffel

tja zo`n lockdown, de honden en katten zijn niet aan te slepen. Prijzen rijzen de pan uit werkelijk, op marktplaats je schrikt je een ongeluk voor een shih tzu puppy betaal je nu al 1500, zonder stamboom papieren hè! Hou mijn hart vast straks als de mensen weer gaan "leven" :ffedenken :cry:

Hier een opvang, een hond op de schoot van de oprichtster van deze godzijdank dat ze er zijn opvang. Deze hond is heel goed verzorgd maar toch weg gebracht naar de dierenarts om hem in te laten slapen. Waarom? omdat hij beet als ze iets terug wilden hebben van hem, een kluif of speelgoed. De opvoeding is een beetje misgelopen mensen waren eenzaam weten van toeten nog blazen en nemen een pup.
Het is zo zielig. Ik hoop maar dat het hier niet gebeurd, maar dat kan haast niet anders :cry:

Afbeelding

Marga.

Re: Een hond neem je voor het leven

Bericht door Marga. » 02 apr 2021, 10:56

Dit is diep triest, ik houd ook mijn hart vast voor als er weer wat meer mag. Zoveel onopgevoede jonge honden waar dan een goed thuis voor moet worden gezocht. :cry:

Corrie

Bericht door Corrie » 02 apr 2021, 12:00

om het eerste filmpje moet ik zo lachen :lol: :lol:
zoals ze kijken, de uitdrukking in de ogen of proberen stiekem weg te komen

hier in de buurt en tijdens wandeling zie ik gelukkig niet ineens veel nieuwe pups of andere honden
je moet er toch niet aan denken als er straks ineens veel honden gedumpt worden, snap niet dat mensen dat kunnen, je hecht je toch aan een nieuw huisgenootje :loveheart
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 02 apr 2021, 14:00

Ik merk wel dat veel meer bekende een hond nemen.
Ben ook benieuwd hoor, nu werkt iedereen meer thuis en gaan minder weg/vakantie.
Een hond naast alle aandacht kost ook behoorlijk wat geld.

Ientje

Bericht door Ientje » 02 apr 2021, 19:24

Ik zie wel nieuwe pupjes lopen,
Een hond neem je voor het leven. Ja. Maar er kunnen dingen gebeuren waardoor herplaatsen beter is voor de hond. Ik heb dat meegemaakt. Was er kapot van. Ik weet dat de hond het nu super goed heeft.en bij mij ging hij kapot van de stress, hoofdpijn en gillen,
Ik hoorde afgelopen najaar al dat asiels vol zitten met corona pubers en de gedragstherapeuten heel veel werk hebben met...... juist

Plaats reactie