ahh gossie

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

ahh gossie

Bericht door Corrie » 12 apr 2021, 09:22

kom ik vanmorgen in de badkamer zit Kissy :love achter de deur, de hele nacht daar gelegen en niet geblaft :woefwoef
heb helemaal niet gemerkt dat ze met me mee gelopen was, doet ze nooit ´s avonds , was zelf ook helemaal afgepeigerd
vanmorgen een fijne wel frisse wandeling gemaakt, :zun scheen dus dat maakt een hoop goed
wilde ik net boodschappen gaan doen sneeuwde het ineens :mrgreen: niet normaal toch
intussen weer droog dus ga nu toch maar heb ik dat tenminste weer gedaan

Afbeelding

fijne dag allemaal :zwaai
Afbeelding

Yvonne

Re: ahh gossie

Bericht door Yvonne » 12 apr 2021, 15:50

Ach jee, ze zal toch wel goed hebben kunnen slapen.

Laatst hoorde ik Molly blaffen, tenminste dat dacht ik. Zeg tegen mijn man je hebt haar toch wel binnen gelaten. Ja zegt ie half slapend. Stond op het punt uit bed te gaan om te kijken, zegt ie, die is gewoon binnen.
Niet dus, was best pissig. Nou hebben we een bankje onder de carport staan, dus zo’n ramp is het niet, maar toch ...

Ientje

Bericht door Ientje » 13 apr 2021, 09:22

Oh sneu, maar ze hebben net overleefd, en gelukkig zullen ze zelf de volgende keer eitjes voor hun geld kiezen en snel naar binnen gaan, cq zorgen dat ze door de deur zijn voor hij dicht is.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 apr 2021, 10:05

Dat ze niets heeft laten horen :surprised Zo`n hele nacht daar zitten. Misschien zat ze lekker op een kleedje :dogpet Dit gebeurd ook zo snel ze volgen je sowieso altijd overal naar toe. Tenminste hier wel :gniffel :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 apr 2021, 15:27

@ Yvonne
gelukkig dat Molly wel blafte maar ben je toen wel of niet gaan kijken :ffedenken

@ Jo-Anne
ja je kan niet uit hun gezichtsveld verdwijnen :gniffel maar ´s avonds gaat Luna regelrecht naar m´n bed en Kissy gaat in de mand of de bank liggen,
totaal niet in de gaten gehad dat ze me achtervolgde, misschien omdat alles anders was door dat Henk ziek was, ze heeft op het badmatje liggen slapen :dogpet
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 13 apr 2021, 15:43

Ach hopelijk heeft die lekker geslapen
Nou Luca is niet zo die blaf nog wel als ik op de wc zit :giller
Afbeelding

Plaats reactie