Heeft geen ziektes
Heeft een van jullie al een corona prik gehad.

Nee dat stond niet in die brief

Truus dacht dat jij 70 jaar bent

Ientje schreef: ↑16 apr 2021, 09:25Ik heb de astra twee weken geleden gehad, samen met mijn ma. De huisarts kwam ze hier zelf brengen en heeft na het prikken netjes een kwartier gewacht.
Mijn ma heeft er niets van gemerkt, misschien een paar dagen wat slaperige, maar ja ze slaapt toch al veel.![]()
Zelf ben ik een dag ellendig geweest en daarna nog even tijd om op te knappen. Ik was misselijk en hoofdpijn, gevoel alsof ik griep had. Toch zal ik over 12 weken de tweede ook halen. Corona is erger. En over 1 week Bennie toch een stuk beschermde. Geeft een veiliger gevoel, al zal ik nog steeds niet in de tram stappen,

Ik heb afgelopen zaterdag een prik gehaald met Astrazeneca. Mijn vaccinatiepaspoort staat bijna helemaal volgestempeld nu. Difterie, Tetanus, Polio, Rabiës, Gele koorts, Hepatitis A en B en nu ook Corona. Dat kon er ook nog wel bij. Niks van gevoeld en tot nu nergens last van. Over 10 weken moet ik de 2e injectie halen.
Ik word altijd zo vrolijk van jou reacties met een tikkeltje humor.Rikketik schreef: ↑18 apr 2021, 13:05Ik heb afgelopen zaterdag een prik gehaald met Astrazeneca. Mijn vaccinatiepaspoort staat bijna helemaal volgestempeld nu. Difterie, Tetanus, Polio, Rabiës, Gele koorts, Hepatitis A en B en nu ook Corona. Dat kon er ook nog wel bij. Niks van gevoeld en tot nu nergens last van. Over 10 weken moet ik de 2e injectie halen.
Een 1e prik met dit vaccin biedt geen volledige bescherming, maar voorkomt volgens de wetenschap wel een ritje naar de intensive care afdeling mocht je besmet raken. En kom je daar terecht, zie er dan maar eens vandaan te komen.
Of je in de toekomst iets ernstigs aan de vaccinatie zou kunnen overhouden, dat valt nog te bezien. Maar hoe ouder je bent, des te korter de toekomst en des te korter het tijdsbestek voor complicaties.
Succes allemaal bij het maken van je beslissing.
Truus wat heb je nou besloten? ga je de prik nog nemen of heb je hem al gehad?