Gratis

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Gratis

Bericht door Lise » 07 mei 2021, 13:36

Zoals jullie misschien wel weten ben ik bezig met klussen en restylen van mijn appartement.
Ik hoef echt niet alles nieuw, dus toen ik hoorde dat mijn nichtje haar twee nachtkastjes naar de stort wilde brengen, zei ik ho ho, tante wil ze graag hebben. De nachtkastjes zijn stevig en heel. Ik ga ze antraciet verven en zo krijgen ze een tweede leven.

Na het inladen van de kastjes in mijn auto zijn we met de doggies een rondje door de wijk van mijn nichtje gaan lopen.

We liepen langs een huis waar drie plantjes in pot stonden. Erbij de tekst gratis meenemen. Ik zag meteen dat dit drietal super op mijn bar zouden staan en heb ze dus meegenomen. Al met al heb ik vandaag goede zaken gedaan.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Gratis

Bericht door Jo-Anne » 07 mei 2021, 13:38

:applaus

Goed gescoord Lise staat zeker goed die planten zo! Wat een mooie grote ramen naar je balkon zeg.
Leuk zelf die kastjes verven als je nog leuke knopjes wil geef effe seintje!
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 07 mei 2021, 15:13

heb jij ff een top dag vandaag :applaus wat een leuke plantjes met potjes :love
show je ons ook je nachtkastjes voor en na als je ze onderhanden hebt gehad
hier werd gratis visspullen gevraagd, zeg tegen Henk wil jij ze niet kwijt je doet er toch niks meer mee, dus ook wat mensen blij gemaakt :wave
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 07 mei 2021, 17:06

Super he :applaus
Wat een leuke plantjes. Dat maakt het meteen gezellig.

Plaats reactie