Ga vandaag de tuin in lekker zonnen vanavond ga we BBQ
Semmie is weer na huis
Wens jullie een mooie zondag
Mooie zondag
Re: Mooie zondag
Gezellig bbq. Geniet ervan 
-
Lise
Vanochtend ben ik met mijn neef en de doggies gaan wandelen (Tongplaat in Dordrecht). Bijna twee uur op pad geweest. Pepper heeft zijn watervrees overwonnenen en heeft heerlijk gebadderd.
Vanavond komt mijn ex buurman bij mij voetbal kijken. De wedstrijd begint al om 18.00 uur, dus bij de voorbeschouwing even een vette bek halen met frites en allerlei andere "slechte" dingen uit de snackbar
. Mag best wel een keer toch. Als ik drie keer per jaar een vette bek haal is het veel
.
Zojuist heb ik de Prosecco koud gezet, dus eigenlijk ben ik helemaal klaar voorde wedstrijd.
@Roman, veel kijkplezier met Max. Ikzelf volg het niet, maar hoorde dat hij op de 1e plaats start.
Vanavond komt mijn ex buurman bij mij voetbal kijken. De wedstrijd begint al om 18.00 uur, dus bij de voorbeschouwing even een vette bek halen met frites en allerlei andere "slechte" dingen uit de snackbar
Zojuist heb ik de Prosecco koud gezet, dus eigenlijk ben ik helemaal klaar voorde wedstrijd.
@Roman, veel kijkplezier met Max. Ikzelf volg het niet, maar hoorde dat hij op de 1e plaats start.
Wat een dumper zeg verloren en nog wel met 2-0. :mrgreen: Ze waren moe helaas.
Maar Max gaat goed, en van der Poel ook
Maar Max gaat goed, en van der Poel ook

Truus hebben jullie genoten van de barbeque , gezellig is zoiets altijd met een aantal mensen
was alles al op voordat de regen losbarste, echt stortbuien hadden we hier ineens gisteravond
was alles al op voordat de regen losbarste, echt stortbuien hadden we hier ineens gisteravond