Ik heb een paar weken geleden besloten dat ik weer auto wil gaan rijden, helaas was mijn rijbewijs verlopen :lol: en is het ruim 13 jaar geleden dat ik heb gereden en mijn vader heeft geen auto meer.
Dus uiteindelijk afspraak gemaakt om mijn rijbewijs te verlengen (3 weken wachttijd haha) en weer wat rijles te nemen.
Nou vrijdag mijn rijbewijs weer terug gekregen
Nu ben ik van het weekend met mijn vriend gaan kijken naar een autotje en als het allemaal goed gaat zal ik die volgende week mee kunnen nemen.
Nu is het punt dat shiva de fietsmand vreselijk vind en volgens mij alleen omdat ze vast zit.
Nu hadden we vroeger toen mama nog leefde en we met de auto gingen altijd de dogs in een gordel en ik zat er dan naast om ze te kunnen bewaken. Want bij elke rem en bocht vliegen ze naar voren tussen de bank in..
Als ik niet meeging zaten ze in een opvouwbare stoffen bench maar ook dan gaat shiva moeilijk doen omdat ze opgesloten zit.
Nu zag ik op internet verschillende opties.
Een soort autostoel voor honden, die zit vast aan de stoel en de hond zit met een riem in die mand vast. Dan zou ik haar dus op de passagiersstoel naast me kunnen zetten dat vind ze denk ik beter.
Of zon kleed die je tussen de stoelen vastmaakt zodat ze niet ertussen kunnen vallen.
Hoe doen jullie het in de auto?

zou leuk zijn