Hallo allemaal

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Hallo allemaal

Bericht door Lise » 29 jul 2021, 13:41

Hoe gaan jullie om met deze herfstdagen? Tussen de buien door is het best wel lekker. Soms komt het met bakken uit de lucht en 10 minuten later weer een zonnetje. In ieder geval komt deze zomer niet als droogste ooit te boek te staan. Het is wel heel sneu voor mensen die nu hun vakantie in Nederland doorbrengen. Ik heb bewondering voor de kampeerders. Ik heb mazzel dat ik 6 weken vakantie heb, maar als je het van 2 weken moet hebben is dit weer echt niet fijn.

Marga.

Re: Hallo allemaal

Bericht door Marga. » 29 jul 2021, 13:58

Hier heb ik eigenlijk weinig te klagen over het weer, het zonnetje scheen regelmatig en met de regen viel het ook alles mee. Het was juist vaak te warm voor mijn honden maar vandaag met het straffe windje is het heerlijk voor ze.
Ik vind het ook vervelend voor de vakantiegangers, eerst (en nog steeds) corona en nu het weer dat niet mee zit.
Laatst gewijzigd door Marga. op 31 jul 2021, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 jul 2021, 19:33

het zal duidelijk zijn, regen :mrgreen: maar het hoort bij het Ned. weer
gisteren bv om half 4 ommetje met de doggies, ´t zag er goed uit dus dacht laten we een stukje verder gaan dan kunnen ze ff los :run oeps had naar de buienradar moeten kijken want ineens een stortbui, tot op de huid nat
denk ook wel eens gohh de mensen die nu vakantie hebben zullen wel balen met dit weer maar geloof ook dat ze ondanks slecht weer zich wel zullen vermaken
en heb het idee dat veel mensen tegenwoordig vaker nog een midweek of weekend door het jaar heen ergens heen gaan
denkend aan m´n jeugd zie ik eindeloze strand dagen, naar het openlucht zwembad, een dagje dierentuin en speeltuin, echt met vakantie gingen we niet
getrouwd en kindjes doorbrengend in Ned. met vakantie heb ik wel meer herinneringen aan regen dagen en ohhh wat baalde ik dan :gniffel
gelukkig heb ik nu altijd vakantie :lol: :lol: dus kan genieten van iedere :zun door het jaar heen
ja Lise en jij met 6 weken vrij ach er komen vast nog :relax dagen om van te genieten samen met je doggies, vandaag was het in ieder geval een droge dag met redelijk veel :zun
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 29 jul 2021, 20:02

Hier vandaag ook best aardig weer maar wel heel veel wind en takken en bladeren op straat :surprised
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 30 jul 2021, 13:01

Tja thuis in de regen of aan zee,
We kunnen met de meisjes fijn wandelen als het droog is.
Warm weer hoeft ook niet perse, vinden de meisjes niet zo fijn.
We maken er het beste van.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 30 jul 2021, 13:45

Zynaluna schreef:
30 jul 2021, 13:01
Tja thuis in de regen of aan zee,
We kunnen met de meisjes fijn wandelen als het droog is.
Warm weer hoeft ook niet perse, vinden de meisjes niet zo fijn.
We maken er het beste van.
Klopt, ik vind het ook niet erg dat het niet zo warm is. Met dit weer kan ik er tenminste met de mannen op uit. Als het bloedheet is, loop ik niet ver met ze. Ik zag op mijn telefoon dat het maandag een droge dag wordt met zon, weinig wind en een graadje of twintig. Perfect strandweer. Wij gaan maandag lekker naar het (honden)strand. Lekker langs de vloedlijn lopen, terrasje pikken en een duik nemen. Ik kijk er naar uit.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 jul 2021, 10:09

Ik vind dit wel lekker weer hoor. Het waait alleen al dagen erg hard dat is wat minder Karel heeft daar last van :woefwoef
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 jul 2021, 10:25

Mooie lucht , weids landschap en zo rustig
Ennuhhh wel droog thuis gekomen
:cool
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 jul 2021, 10:31

Corrie schreef:
31 jul 2021, 10:25
Mooie lucht , weids landschap en zo rustig
Ennuhhh wel droog thuis gekomen
:cool
Ja gelukkig wel regen barstte pas los dat we weer thuis waren :mrgreen: Op de bovenste foto zie je wat vroeger de duinen en de zee waren duinen zijn nu nog over de zee helaas niet :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie