Een huis vol

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Een huis vol

Bericht door Lise » 30 aug 2021, 18:27

Geen idee of jullie naar een huis vol kijken op TV, maar vandaag was het op school "een huis vol". Nu zijn alleen de 1e jaars aanwezig i.v.m. introductie. Volgende week komen ook de hogere jaars en wordt het nog voller. Zo fijn om weer reuring om me heen te hebben en mijn collega's weer te zien. Ik hoop echt dat het zo blijft, maar heb mijn vraagtekens. Op school is het in de gangen verplicht voor zowel studenten als personeel een mondkapje te dragen. Tijdens de les in het lokaal mogen de mondkapjes af. Tja, je voelt hem al aankomen: vandaag liepen er behoorlijk wat mensen zonder mondkapje in de gangen. Fingers crossed dat het goed blijft gaan.

Corrie

Re: Een huis vol

Bericht door Corrie » 30 aug 2021, 19:26

Wel eens een stukje van gezien :wave maar denk dat ik het liever zo als jij nu op school hebt dan thuis
Tja de mondkapjes , het wordt gewoon vergeten denk ik, moeten de leerlingen ieder lesuur van klas wisselen?
Hoop met je dat het goed blijft gaan , het zou erg zijn als het weer thuis leren wordt.
Afbeelding

Marga.

Re: Een huis vol

Bericht door Marga. » 31 aug 2021, 09:08

Ik heb "een huis vol" nog nooit gezien maar dat van het achterwege laten van de mondkapjes verbaast mij niets. Je begrijpt er op den duur ook niets meer van, bij de oogkliniek moest je een kapje op, in het ziekenhuis waar de oogkliniek een onderdeel van is niet en en een paar weken later ineens weer wel. Bij de huisarts staat op de deur "mondkapje verplicht" maar ook hier lopen mensen zonder naar binnen, de verplichting word niet meer zo serieus genomen. :geenidee

Plaats reactie