Kantoor

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Kantoor

Bericht door Lise » 16 sep 2021, 13:41

Het was vanochtend een feestje op mijn werk :egyptian :egyptian .
Mijn collega kwam met zijn negen maanden oude Labradoodle (Driss) naar kantoor. Driss en ik waren heel snel vrienden. Het hielp natuurlijk ook dat ik hondenkoekjes in mijn zak had en Driss dit heel snel door had :).

Het baasje van Drissen ik zijn vanmiddag thuis aan het werk. Corona heeft aangetoond dat thuiswerken prima kan. Ik werk nu 's ochtends op school en drie middagen thuis. Dinsdagmiddag en vrijdagmiddag ben ik vrij. Hond technisch is dit super. Ik hoef nu in mijn lunchpauze niet meer snel heen en weer te racen om de mannnen uit te laten.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Kantoor

Bericht door Jo-Anne » 16 sep 2021, 13:58

Ja zo wil ik ook wel naar kantoor als Driss daar is :gniffel :loveheart Wat een leukerd is dat Driss :love Ben toch zo gek van die Labradoodles

Toch wat minder stressend zonder heen en weer te moeten om de hondjes uit te laten zo. Had je toch voor Corona niet gedacht dat je zou thuis werken :run
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 16 sep 2021, 14:15

Gezellig werken zo,leuke foto van jou met Driss :love
Ze zijn zo enthousiast hè Labradoodles , kom er wel eens tegen hier
Johh goed geregeld met thuiswerken zo , ' s morgens de gezelligheid met collega's en studenten om je heen en de middagen je viervoeters :woefwoef
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 16 sep 2021, 14:22

Geweldig leuke hond 🥰

Truus

Bericht door Truus » 16 sep 2021, 15:42

Leuke hond :woefwoef
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 17 sep 2021, 10:04

Wat een leukerd. Dat thuiswerken prima blijkt te kunnen is één van de weinige positieve dingen dat Corona heeft aangetoond, ik zelf vind de anderhalve meter afstand ook prima maar dat ben ik. :geenidee

Plaats reactie