Eindelijk mag het weer

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Noa en Lindi

Eindelijk mag het weer

Bericht door Noa en Lindi » 01 okt 2021, 09:58

Eindelijk mag het weer! Ik woon in een appartementencomplex met een recreatiezaal voor de bewoners.En hier wordt ook regelmatig ook gebruik van gemaakt Elke avond is er wel iets te doen ,maar door de corona was alles stil gelegd.
Nu na ruim anderhalf jaar mag het weer :egyptian
Biljarten, klaverjassen , sjoelen, darten, koersbal, knutselen en de laatste vrijdag van de maand is er een bingoavond altijd heel gezellig. Gisteravond met een aantal dames lekker gesjoeld en een aantal mannen waren aan het darten en natuurlijk de lol die we hebben met zn allen :egyptian :cheer
Echt heel gezellig en wat hebben we dit gemiist !!!
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Ientje

Re: Eindelijk mag het weer

Bericht door Ientje » 01 okt 2021, 10:39

Heerlijk is dat. Ev3n lekker ontspannen.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 okt 2021, 10:45

Fijn hoor , gezellig met medebewoners spelletjes doen
Voor elk wat wils en lekker kleppen
Woon jij dan in beneden appt.? Herinner me toch een foto met tuin :blommetje
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 okt 2021, 14:31

Leuk is dat hé om je buren van een andere kant te leren kennen.

In mijn appartementencomplex werd afgelopen zaterdag burendag gevierd. Normaal gesproken ben ik daar bij voor koffie of een wijntje. Deze keer ben ik niet geweest. Ben niet gevaccineerd en werk op een MBO school, dus leek me niet verstandig. Ik heb gehoord dat het weer een succes was. Vooral de oudere bewoners genieten hiervan.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 01 okt 2021, 16:17

Lise schreef:
01 okt 2021, 14:31

In mijn appartementencomplex werd afgelopen zaterdag burendag gevierd. Normaal gesproken ben ik daar bij voor koffie of een wijntje. Deze keer ben ik niet geweest. Ben niet gevaccineerd en werk op een MBO school, dus leek me niet verstandig. Ik heb gehoord dat het weer een succes was. Vooral de oudere bewoners genieten hiervan.
Zijn daar dan ook niet gevaccineerden mensen dan want gevaccineerd ben je toch beschermd en kun jij daar toch gewoon ook heen gaan.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 okt 2021, 19:10

Jo-Anne schreef:
01 okt 2021, 16:17
Lise schreef:
01 okt 2021, 14:31

Zijn daar dan ook niet gevaccineerden mensen dan want gevaccineerd ben je toch beschermd en kun jij daar toch gewoon ook heen gaan.
Juist de mensen die naar de burendag gaan zijn dan weliswaar gevaccineerd, maar 75+ en kwetsbaar. Ook al ben je gevaccineerd kun je nog ziek worden. Stel dat de één of andere na de burendag Corona krijgt, dan is het wel heel makkelijk om met het vingertje naar mij te wijzen. Wel of geen burendag, ik heb me prima vermaakt hoor :)

Marga.

Bericht door Marga. » 03 okt 2021, 09:08

Ik kan mij voorstellen dat je blij bent met dat er weer meer mag.
Ik ben niet zo'n mensenmens dus ga niet naar evenementen waar het druk is maar ook al was ik een feestbeest dan nog zal ik uitkijken met drukte. Een vriend van mijn broer, in de vijftig, gezond en twee keer gevaccineerd heeft toch corona gekregen en op de ic gelegen. Hij is inmiddels weer thuis maar dit is wel een aanslag op zijn lichaam geweest. Natuurlijk komt dit niet veel voor maar je zal maar net die ene zijn. Ik ben blij voor al die mensen die genieten van de nieuwe vrijheid maar ik houd corona wel in mijn achterhoofd.

Plaats reactie