Zouden jullie kunnen leven zonder hond
Re: Zouden jullie kunnen leven zonder hond
Nee zal niet zonder hond kunnen
Ben al sinds kind al met honden op gegroeid thuis hadden me ouders ook al honden.
Ben al sinds kind al met honden op gegroeid thuis hadden me ouders ook al honden.

Ik heb het geprobeerd en was overtuigd, nooit meer een hond.... alles via marktplawts verkocht of weggegeven aan kennissen met honden zodat ik ook niet in de verleiding kwam om weer een hond te nemen,.
Drie jaar volgehouden, na een half jaar zat ik al te googlen op een klein honden ras.
Na drie jaar merkte ik op, dat ik,nergens meer kwam, niet meer buiten kwam, geen beweging meer had en dat was toch de ultieme smoes
Om weer een hondje te nemen,
Toch, ook ik voel mijn lijf,
maar ik zou het vreselijk vinden geen hond meer.
Voorlopig is Diki 3,5 jaar, ik hoop dat ze nog jaren bij mij blijft,
Maar meer dan 1 hond dat wil ik echt niet meer,
Drie jaar volgehouden, na een half jaar zat ik al te googlen op een klein honden ras.
Na drie jaar merkte ik op, dat ik,nergens meer kwam, niet meer buiten kwam, geen beweging meer had en dat was toch de ultieme smoes
Toch, ook ik voel mijn lijf,
Voorlopig is Diki 3,5 jaar, ik hoop dat ze nog jaren bij mij blijft,
Maar meer dan 1 hond dat wil ik echt niet meer,
Tja het zal er toch een keer van komen , er vanuit gaande dat ik er nog ben
als L & K nu ruim 10 jaar niet meer op aarde rondlopen
Moet er maar niet te veel aan denken
Moet er maar niet te veel aan denken

Ik kan niet zonder hond om mij heen. Ik woon alleen en mijn honden zijn mede hierom heel belangrijk in mijn leven en ik ben een echt hondenmens.
Ik wil zo lang mogelijk een hond om mij heen hebben en heb met mijn dochter de afspraak dat als ik om welke reden dan ook de zorg voor mijn hond niet meer aankan zij de zorg overneemt.
Ik wil zo lang mogelijk een hond om mij heen hebben en heb met mijn dochter de afspraak dat als ik om welke reden dan ook de zorg voor mijn hond niet meer aankan zij de zorg overneemt.
-
Noa en Lindi
Nee hoor ik zou ook niet zonder willen en kunnen , moet er niet aan denken zonder hond(en) te zijn .
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa