het is tijd voor het winter/kerstdorp
nou zeg ik " heb er niet zo de puf voor" als antwoord kreeg ik " kom op zeg, niet de hele dag op je kont blijven zitten "
vrijdag dus de boel opgeruimd, zaterdag het winterspul te voorschijn gehaald ppffft
zondag begonnen met de sneeuwdekens, wat slecht lukte maar uiteindelijk een paar huisjes op de bovenste plank, snoertje met 9 lampjes gepakt, doen er 3 het niet :mrgreen:
vorig jaar op jacht geweest voor reserve lampjes, Henk wat online besteld maar die waren niet geschikt daarvoor
ik de pest in op mezelf dat ik geen nieuwe snoertjes had gekocht wat wel in de planning zat
Henk naar Intratuin, moest meenemen 2 snoertjes met 6 lampjes en 1 met 3 lampjes en blister met 4 reserve lampjes (tegenwoordig allemaal led)
komt thuis met alleen de 2 snoertjes :mrgreen: nou ja ik kan vast beginnen en heb ook nog een snoertje met 12 lampjes, vorig jaar gekocht
ben bezig de verpakking los te maken, zie ik dat er bij één 1 lampje ontbreekt :mrgreen:
maandagmiddag Henk weer terug, bij de ruilbalie is iemand zo aardig om een nieuw snoertje van 6 lampjes te halen maar hij vergeet de rest
dinsdagochtend gaat ie weer en ja hoor met 3 lamps snoertje en reservelampjes, kon het dus verder afmaken en ook de plank in de gang en de deco lantaarns met winter deco gemaakt
vandaag een beetje aan het bijkomen en boodschappen gedaan, hondjes zijn niet zo blij
verder slaap ik slecht , stress om m´n schoondochter maar ook om Henk ,z`n urine verlies wordt steeds erger, vorige week donderdag naar ziekenhuis geweest, maandag ochtend en maandagmiddag weer, vanmiddag tel. Uroloog en die zou afspraak maken met de uroloog waar Henk onder behandeling is, hoop dat het niet te lang gaat duren
al met al ben ik niet echt in m´n hum ,een winterslaap van 3mnd zou ik het liefst doen