winterdorp

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

winterdorp

Bericht door Corrie » 17 nov 2021, 19:36

ik was toch afgepeigerd zondag en maandag, 2 weken terug zegt zoon "ma die herfstdeco en happy stones kunnen nu wel eens opgeruimd :surprised
het is tijd voor het winter/kerstdorp :snowman
nou zeg ik " heb er niet zo de puf voor" als antwoord kreeg ik " kom op zeg, niet de hele dag op je kont blijven zitten "
vrijdag dus de boel opgeruimd, zaterdag het winterspul te voorschijn gehaald ppffft
zondag begonnen met de sneeuwdekens, wat slecht lukte maar uiteindelijk een paar huisjes op de bovenste plank, snoertje met 9 lampjes gepakt, doen er 3 het niet :mrgreen:
vorig jaar op jacht geweest voor reserve lampjes, Henk wat online besteld maar die waren niet geschikt daarvoor
ik de pest in op mezelf dat ik geen nieuwe snoertjes had gekocht wat wel in de planning zat
Henk naar Intratuin, moest meenemen 2 snoertjes met 6 lampjes en 1 met 3 lampjes en blister met 4 reserve lampjes (tegenwoordig allemaal led)
komt thuis met alleen de 2 snoertjes :mrgreen: nou ja ik kan vast beginnen en heb ook nog een snoertje met 12 lampjes, vorig jaar gekocht
ben bezig de verpakking los te maken, zie ik dat er bij één 1 lampje ontbreekt :mrgreen:
maandagmiddag Henk weer terug, bij de ruilbalie is iemand zo aardig om een nieuw snoertje van 6 lampjes te halen maar hij vergeet de rest
dinsdagochtend gaat ie weer en ja hoor met 3 lamps snoertje en reservelampjes, kon het dus verder afmaken en ook de plank in de gang en de deco lantaarns met winter deco gemaakt
vandaag een beetje aan het bijkomen en boodschappen gedaan, hondjes zijn niet zo blij :woefwoef te weinig aandacht maar wel alle wandelingen gedaan hoor :dogwalk :run
verder slaap ik slecht , stress om m´n schoondochter maar ook om Henk ,z`n urine verlies wordt steeds erger, vorige week donderdag naar ziekenhuis geweest, maandag ochtend en maandagmiddag weer, vanmiddag tel. Uroloog en die zou afspraak maken met de uroloog waar Henk onder behandeling is, hoop dat het niet te lang gaat duren
al met al ben ik niet echt in m´n hum ,een winterslaap van 3mnd zou ik het liefst doen :gniffel tja soms valt het allemaal niet mee :oldtimer

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Yvonne

Re: winterdorp

Bericht door Yvonne » 17 nov 2021, 20:04

Aaah Corrie. Veel sterkte.
Tis ook niet allemaal niets.
Snap wel dat je niet zoveel zin hebt in decoreren. Piekeren is ook niet goed, maar dat is makkelijk gezegd.

Ientje

Bericht door Ientje » 18 nov 2021, 09:04

Ohh wat leef jij nu op de toppen van je kunnen, veel sterkte en pak rust als het kan.
Enne lekker de kerstspullen laten. Een kaarsje hier en daar is toch ook leuk.
Was dat Intratuin IJsselstein, is het er erg druk?

Corrie

Bericht door Corrie » 18 nov 2021, 10:27

Piekeren is een ramp, dus bezig blijven is wel het beste
Nu toch wel blij dat alles staat , als het schemerig wordt de lichtjes aan ,dat vind ik dan gezellig

@ Ientje
Henk is 3dagen op verschillende tijden bij Intratuin Ijsselstein geweest en steeds erg druk , ik mag als ongevaccineerde niet naar binnen

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 nov 2021, 12:59

Corrie schreef:
18 nov 2021, 10:27
Nu toch wel blij dat alles staat , als het schemerig wordt de lichtjes aan ,dat vind ik dan gezellig

@ Ientje
Henk is 3dagen op verschillende tijden bij Intratuin Ijsselstein geweest en steeds erg druk , ik mag als ongevaccineerde niet naar binnen
:surprised

Jij mag als ongevaccineerde niet naar binnen??? die 2G regeling is nog niet eens door de kamer heen hoor. Dat mag toch niet??
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 18 nov 2021, 13:45

Corrie schreef:

@ Ientje

Afbeelding
Ook al heeft het neer zetten je zweet en tranen gekost, het dorp is wel echt mooi. Nu kunnen jullie er van genieten.

Truus

Bericht door Truus » 18 nov 2021, 14:12

Ach Corrie veel sterkte val niet mee allemaal
Dorp is heel mooi geniet ervan
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 18 nov 2021, 23:31

Jo-Anne schreef:
18 nov 2021, 12:59
Corrie schreef:

@ Ientje
:surprised

Jij mag als ongevaccineerde niet naar binnen??? die 2G regeling is nog niet eens door de kamer heen hoor. Dat mag toch niet??
Je mag ongevaccineerd gewoon naar binnen hoor. Koffie drinken mag dan weer niet.

Corrie

Bericht door Corrie » 19 nov 2021, 10:05

Dan heeft Henk niet goed gelezen , misschien heeft ie gedacht me zo op andere gedachten te brengen
Vond het ook al zo vreemd
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 22 nov 2021, 10:30

Mooi geworden Corrie, dank voor je antwoord, ga ik er nog maar niet heen.

Truus

Bericht door Truus » 22 nov 2021, 13:47

Mooi dorp Corrie kijk er met plezier na :super
Afbeelding

Plaats reactie