Café Elisabeth

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Café Elisabeth

Bericht door Lise » 02 jan 2022, 14:17

Wat mij opvalt is dat heel veel in het café gedeeld wordt. Gezondheidsproblemen horen hier m.i. echt niet thuis. Nu heb ik wat meer tijd en lees ook de posts in café Elisabeth. Normaal gesproken sla ik dit topic over. Ik wijs niet met een vingertje, maar plaats de onderwerpen s.v.p. op de plek waar ze thuis horen en dus niet alles in het café plaatsen omdat dit makkelijker is.

Corrie

Re: Café Elisabeth

Bericht door Corrie » 02 jan 2022, 15:54

Dat klopt Lise, hier heeft Jo-Anne ook al een iets over gezegd
Komt denk ik omdat het makkelijk is omdat je geen onderwerp hoeft in te geven
Afbeelding

Rikketik
Founder

Re: Café Elisabeth

Bericht door Rikketik » 03 jan 2022, 16:14

Lise schreef:
02 jan 2022, 14:17
Wat mij opvalt is dat heel veel in het café gedeeld wordt. Gezondheidsproblemen horen hier m.i. echt niet thuis. Nu heb ik wat meer tijd en lees ook de posts in café Elisabeth. Normaal gesproken sla ik dit topic over. Ik wijs niet met een vingertje, maar plaats de onderwerpen s.v.p. op de plek waar ze thuis horen en dus niet alles in het café plaatsen omdat dit makkelijker is.
Natuurlijk moeten berichten geplaatst worden in een categorie die daar op aansluit Lise. Maar in een gewoon café wordt ook over van alles en nog wat gepraat. Ook over gezondheidsproblemen. Over toestanden thuis, of ze nu leuk of vervelend zijn en wat al niet meer. Dit forum draait niet alleen over Shih Tzu's maar ook over de baasjes. Dat staat ook in de beschrijving van het forum. Het is voor Sjoetjes en hun baasjes. Voor wie alleen over Shih Tzu's wil praten zijn er genoeg categorieën op het forum. Maar naast de beestjes mogen we de eigenaren ook niet vergeten natuurlijk. Dus plaats allemaal wat je wilt, op de juiste plaats (in het juiste topic) en laten we naast de leuke en minder leuke ervaringen met onze huisdieren vooral blijven discussiëren over van alles en nog wat wat we beleven en ons dwars zit in deze moeilijke tijden. Anders gaan we een verarming tegemoet die we niet willen zien.

Kortom: Je eigen gezondheidsklachten zijn in het café van harte welkom, maar de gezondheidsklachten van onze huisdieren bespreken we hier:

https://shihtzuforum.nl/viewforum.php?f=10

Daar heeft Lise helemaal gelijk in.

:ok

Plaats reactie