Phone

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

Phone

Bericht door Corrie » 28 feb 2022, 21:02

Verdorie deed m'n phone het vanmorgen ineens niet meer, had er wel met wandeling nog foto's mee gemaakt, wilde weer thuis ze bekijken en ff wat delen op happy stone, scherm zwart
Op de fb H S met de laptop laten weten dat ik de foto's niet kon plaatsen en waarom niet, kreeg ik later een tip wat te doen en ja hoor de phone doet het weer
Hihi wilde eigenlijk nooit een phone en nu geregeld in m'n handen en uiteraard om foto's te maken

Ja hoor Kissy verdwijnt weer, zoekplaatje
Afbeelding

De dame komt weer
Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Re: Phone

Bericht door Zynaluna » 01 mar 2022, 06:52

Gelukkig doet ie het weer, zo zien we de mooie foto’s
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 mar 2022, 08:03

Oh wat leuke Fotoos.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 mar 2022, 10:05

Fijn dat je telefoon het weer doet.
Ik heb nog steeds een oude (nieuwe) Nokia, een telefoontje waar ik mee kan bellen en smsjes kan versturen, ik heb hem vorig jaar nieuw gekocht.
Ik wil nu eigenlijk ook kunnen filmen en foto's kunnen maken, hierom heb ik naar een smartphone gekeken. Uiteindelijk heb ik van een telefoon afgezien en een compact mini fotocamera van Sony gekocht, die geeft kwalitatief betere foto's en filmpjes als een telefoon. En ik hoef niet steeds mijn spiegelreflex camera met lenzen mee te slepen, mijn nieuwe camera gaat standaard mee in mijn tas.

Plaats reactie