Poeppad

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Poeppad

Bericht door Jo-Anne » 03 jul 2022, 07:39

Paardenpoep hoeft niet opgeruimd zeker :gniffel het poeppad is dit, ruimen jullie eigenlijk de hondenpoep op? :geenidee
Afbeelding
Wel mooi je wandelt midden tussen het water en paarden in....
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Yvonne

Re: Poeppad

Bericht door Yvonne » 03 jul 2022, 08:55

Nee dat doet die man waar Gizmo op zijn inrit poept :lol
Grapje.
Als ik in het dorp loop (zelden) of langs het fietspad dan wel, maar ze poepen bijna altijd echt in het bos, dan niet.
Die paarden “shit” ligt echt altijd midden op het (fiets)pad en is ook altijd heel veel. Vies vind ik dat wel.

Lise

Bericht door Lise » 03 jul 2022, 08:57

Paardenpoep heeft mest en hoeft niet opgeruimd te worden.

De hondenpoep ruim ik op daar waar het moet. In de polder en in het losloopgebied waar ik dagelijks loop is geen opruimplicht, dus laat ik het liggen.

Corrie

Bericht door Corrie » 03 jul 2022, 09:10

Ohhh jakkes , hier ook veel paden met paardenpoep,fijn als je hondjes dat lekker vinden :mrgreen
Ik ruim het ook op , erger me als ik het zie liggen van andere honden en dat zijn meestal geen keutels
Als ze het in losloop op een pad doen en ik zie het ruim ik het ook op maar meestal hebben ze het voor die tijd al gedaan :lopen

Mooie foto's Jo-Anne :Foto

@ Lise
Leuk die tabel voor de komst van Cooper
Ben je weer opgeknapt
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 03 jul 2022, 09:59

Ja ik ruim op. Vanmorgen weer een man nwt engelse bulldog. Midden op het speelveld. Man doet of hij niets ziet.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 03 jul 2022, 12:00

Paardenpoep mag dan wel mest zijn, maar op asfalt heeft dat weinig nut, Maar je zou al wat zakjes nodig hebben :lol :giller :giller
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 03 jul 2022, 13:52

Ja ruim het ook op heeft altijd een zakje aan de riem hangen
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2022, 08:04

Op de openbare weg in het dorp waar de manege waar mijn dochter les geeft staat moet de paardenpoep wel worden opgeruimd. Er zijn ook paardenmestzakken te koop maar of dit werkt? Als mijn dochter op buitenrit gaat gaat ze meestal naar een natuurgebied met ruiterpaden daar kunnen de paarden de mest maar laten vallen.

Afbeelding
Mestzak.

Als mijn honden in het bos poepen laat ik het liggen, in het dorp (wat zelden voorkomt) ruim ik het wel op, ik heb altijd poepzakjes in mijn jaszak zitten.

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2022, 08:07

Corrie schreef:
03 jul 2022, 09:10
Ohhh jakkes , hier ook veel paden met paardenpoep,fijn als je hondjes dat lekker vinden :mrgreen
Ik ruim het ook op , erger me als ik het zie liggen van andere honden en dat zijn meestal geen keutels
Als ze het in losloop op een pad doen en ik zie het ruim ik het ook op maar meestal hebben ze het voor die tijd al gedaan :lopen

Mooie foto's Jo-Anne :Foto

@ Lise
Leuk die tabel voor de komst van Cooper
Ben je weer opgeknapt
Paardenmest kan gevaarlijk voor honden zijn door de wormenpasta die paarden soms krijgen, de restanten in de mest kunnen nog steeds een overdosis voor een hond zijn.

Plaats reactie