wat een weer

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

wat een weer

Bericht door Corrie » 31 dec 2022, 11:23

Afbeelding

het was bar en boos vanochtend tijdens :dogwalk :run , we liepen te glibberen op de modderpaadjes :mrgreen
weer thuis even gegeten en toen maar gelijk voor boodschappen , ´t was wel rustig , bij de slager gelijk geholpen en bij de bakker 4 voor me
onderweg naar huis dacht ik ga gelijk maar onder de douche maar dat viel tegen want Henk ging net de badkamer in en die heeft veel tijd nodig
dus maar een joggingbroek aangetrokken, dat zit zo lekker :lol niets knelt en me zelf verwend met een plak warme grilworst :lekker
intussen de was opgehangen en lekker koffie gedronken

Afbeelding

nu tijd voor de 2e ronde :lopen en daarna dus maar een warme douche

fijne jaarwisseling allemaal :xparty zonder narigheid :xfirew
Afbeelding

Lise

Re: wat een weer

Bericht door Lise » 31 dec 2022, 12:48

Hier ook glibber de glibber en zeiknat geregend.
We waren er vroeg bij vanochtend, 07.45 uur, nog pikdonker en zeiknat, maar wel rustig kunnen lopen zonder vuurwerkgeweld. Om 12.00 uur de 2e ronde gedaan en geloof het of niet, maar ik ben naar buiten gegaan toen het zeikte van de regen (minder geknal). Twister is zo bang van vuurwerk, echt zielig. Om 16.00 uur ga ik met de auto naar het uiterste puntje van "ons eiland" en laat de dogs en vooral Twister dan nog goed uit. Vanavond rond 21.00 uur nog een kort rondje met Pepper en Cooper. Ik kijk of Twister dan ook mee wil, maar als hij thuis wil blijven is dat prima. Heb nog puppypads waar hij gebruik van kan maken.
Ik kijk nu al uit naar morgenochtend. Ik ga om 08.00 uur met de doggies naar de polder waar het dan heerlijk rustig is en Twister eindelijk weer in de relaxmodus komt.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 dec 2022, 17:11

Hier ook de hele dag al regen en het stormt ook hard het is wel warm :wow
Hoorde op het nieuws dat er veel vuurwerkshows afgelast zijn nou hier zijn de mensen los hoor :aaiaiai :dogpet
Wel makkelijk als je hond op de puppypads wil. :)
Ik snak wel naar dat het weer voorbij is.

Pas goed op allemaal, ook als je hond er tegen kan. Laat de deur niet open als je zelf naar buiten gaat om twaalf uur bijv. brrrr.

:lopen :xlove
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 31 dec 2022, 19:37

Ja puppy pads, had ik dat maar aangeleerd.
Oorlog hier. Brrrrr.
Vanmorgen nog gelopen, kwam een bijna huilende dame tegen met twee honden. Die honden waren zo bang. Als je hond zo bang is, noet meer te bereiken is, je kan niets doen dan.

Maar ook ik heb lopen soppen in de blubber.
Wilde diki in de tuin net even laten plassen. Deur open, knal, diki was weer in de kamer. Dat wordt dus ophouden voor haar. Ze is overigens rustig, ligt lekker.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 jan 2023, 10:14

1 januari 2023
Vanochtend heerlijk rustig gelopen :dogwalk :run
Met mij waren er al meerdere op pad met hun hond
Ben zelf ook nog kapot van gisteren, het begon rond half 11's.morgens tot na 3 uur ' s nachts , wat een geld is er de lucht ingeschoten
Was eigenlijk altijd verbaasd hoe mensen hun hond konden kwijtraken maar gisteravond met plasrondje kon ik ze ook haast niet houden en wat een stank van al dat kruit
Luna die er eigenlijk altijd het minste last van had was afgelopen nacht een zielig hoopje hond
Normaal slaapt ze rustig bij mij bij de voeten op bed , vannacht 4x erop eraf , daarna bij m'n hoofd gaan liggen en op het laatst in m'n arm onder het dekbed hijgend en rillend
Kissy heeft de nacht rustig slapend doorgebracht in de mand in de kamer
Nu maar hopen dat het vandaag rustig blijft
Fijne dag allemaal :zwaai
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 01 jan 2023, 12:29

Beste wensen en goede gezondheid toegewenst

Zyna en Luna hebben geen last van het vuurwerk
Ze zijn rustig gebleven
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 jan 2023, 18:26

Twister was ook een zielig hoopje. Pepper en Cooper hadden nergens last van.
Vanochtend waren we ook vroeg van de partij. Wat heerlijk rustig is het op nieuwjaarsochtend. We hebben genoten.
Blij dat het januari is en alles weer normaal is. Op naar het voorjaar. De paaseitjes liggen al in de schappen bij de Action. Daar word ik blij van.

Plaats reactie