Is het bij jullie ook bar weer

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Truus

Is het bij jullie ook bar weer

Bericht door Truus » 25 mar 2023, 16:51

Hier een hoop wind en regen niks aan vandaag
Heeft wel een foto gemaakt van de struiken die bloeien in de tuin.

Afbeelding
Maar zon ho maar
Afbeelding

Corrie

Re: Is het bij jullie ook bar weer

Bericht door Corrie » 25 mar 2023, 22:55

Hier ook regen bahhh, ben het zo zat
Staat vrolijk dat geel van de Forsythia en jaloers op je mooie Camelia , heb een kleine gehad maar leeft niet meer :tuin
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 26 mar 2023, 10:02

Hier gisteren ook veel regen maar momenteel schijnt het zonnetje. :zun Er word nog wel veel nattigheid verwacht de komende dagen.

Truus

Bericht door Truus » 26 mar 2023, 14:47

Is hier nog niet droog geweest de zon is ver te zoeken.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 26 mar 2023, 16:56

Diki en ik zijn tot op ons vel natgeregend en koud geworden. Vanmorgen hoopers les, maar wat een lol hadden we. Diki scheurde werkelijk om de tonnen heen, liep achtjes op een armbeweging.
Uiteindelijk zijn we gekomen tot twee hoops, de tunnel en weer twee hoops. Zelfs blijven begi t ze te snappen. Natuurlijk liep ze er een paar keer langs ipv doorheen, maar die lol gun ik haar. Het was leuk. Dacht dat ik achter zou zijn na twee gemiste lessen, maar we kunnen nog gewoon meedoen. Maat halverwege de les, ging het spetteren over in hozen. Brrrrr. Blij dat ik mijn regenbroek al aan had getrokken en een waterdicht jack. Maar het water liep met straaltjes uit mijn haren, richting nek en rug. koud. :aaiaiai

Corrie

Bericht door Corrie » 26 mar 2023, 18:51

@ Ientje
Leuk je verslag te lezen :ok
Diki was dus in topvorm :applaus
Kleddernat maar gelukkig toch genoten samen met Diki , jullie zijn een super team :top
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 26 mar 2023, 19:44

Ientje schreef:
26 mar 2023, 16:56
Diki en ik zijn tot op ons vel natgeregend en koud geworden. Vanmorgen hoopers les, maar wat een lol hadden we. Diki scheurde werkelijk om de tonnen heen, liep achtjes op een armbeweging.
Uiteindelijk zijn we gekomen tot twee hoops, de tunnel en weer twee hoops. Zelfs blijven begi t ze te snappen. Natuurlijk liep ze er een paar keer langs ipv doorheen, maar die lol gun ik haar. Het was leuk. Dacht dat ik achter zou zijn na twee gemiste lessen, maar we kunnen nog gewoon meedoen. Maat halverwege de les, ging het spetteren over in hozen. Brrrrr. Blij dat ik mijn regenbroek al aan had getrokken en een waterdicht jack. Maar het water liep met straaltjes uit mijn haren, richting nek en rug. koud. :aaiaiai
Leuk Ientje, we kunnen onze hoopers ervaringen delen met elkaar.
Wat goed dat Kiki om de tonnen rende, was bij Cooper wel een dingetje. De hoops gingen wel goed bij hem en langs hekje ook.

Ientje

Bericht door Ientje » 26 mar 2023, 20:30

Hekjes hebben we niet :)
Het rond sturen heb ik vanaf de eerste week gedaan dat ik diki heb. Om de tafel, om de stoelen en zo steeds met de goede arm de goede richting aangeven. Later de paaltjes op straat en daarna bomen. Heel handig is het, als je aangelijnde hond aan de andere kant van een paaltje loopt zeg ik rondje en en wijs en ze loopt zo terug. Ben benieuwd naar jullie hekjes.

Plaats reactie