Gesport
Gesport
Onze trimster (voormalig Aerobics kampioen) huurt op woensdagochtend van 09.30 - 10.30 uur de gymzaal op "mijn" school en geeft dan les aan 50+. Vanochtend heb ik met toestemming van mijn leidinggevende een proefles meegedaan. Uiteraard heb ik vandaag dan ook een uur langer gewerkt dan normaal.
Het was een leuke les met gezellige mensen. Tjongejonge wat kwam ik mezelf tegen qua conditie. Mijn spieren zijn soepel, dat is het probleem niet. Ik heb besloten aan mijn conditie te gaan werken en wil gaan starten met hardlopen.
Ik verwacht morgen echt wel spierpijn. In ieder geval ben ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt en ga er iets aan doen.
Het was een leuke les met gezellige mensen. Tjongejonge wat kwam ik mezelf tegen qua conditie. Mijn spieren zijn soepel, dat is het probleem niet. Ik heb besloten aan mijn conditie te gaan werken en wil gaan starten met hardlopen.
Ik verwacht morgen echt wel spierpijn. In ieder geval ben ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt en ga er iets aan doen.
Re: Gesport
Leuk Lise zal dat wel willen doen
Dat ga mij niet meer lukken wil al niet lukken als ik met Luca een eind ga wandelen.
Het komt dat ik last heeft van copd ben bij de longarts geweest zit bijna in Fase 3 dat is slecht,als je in Fase 4 komt moet je aan de zuurstof.
Wil dat voorlopig voor komen ,ben wel in beweging iedere dag met de hondjes.
Heeft wel jaren fitness gedaan ,ben daar ook mee gestopt.
Dat ga mij niet meer lukken wil al niet lukken als ik met Luca een eind ga wandelen.
Het komt dat ik last heeft van copd ben bij de longarts geweest zit bijna in Fase 3 dat is slecht,als je in Fase 4 komt moet je aan de zuurstof.
Wil dat voorlopig voor komen ,ben wel in beweging iedere dag met de hondjes.
Heeft wel jaren fitness gedaan ,ben daar ook mee gestopt.

Dat was handig zo'n proeflesje dicht bij
Wat moest je doen waardoor je merkte dat je conditie niet is wat je verwachtte?
Had eigenlijk gedacht dat jouw conditie top zou zijn , vaak met de hondjes op pad maar ook met ze op aqility
Ga je met een groepje hardlopen of in je uppie?
In ieder geval goed voornemen , succes
Had eigenlijk gedacht dat jouw conditie top zou zijn , vaak met de hondjes op pad maar ook met ze op aqility
In ieder geval goed voornemen , succes

Wow goed van je Lise, hardlopen nog wel. Zou fijn zijn als hier in de buurt ook zoiets was.
Ja, ik dacht ook dat mijn conditie top zou zijn, maar viel vies tegen. Ik kwam mezelf vooral tegen bij boksen.Corrie schreef: ↑08 nov 2023, 22:56Dat was handig zo'n proeflesje dicht bij![]()
Had eigenlijk gedacht dat jouw conditie top zou zijn , vaak met de hondjes op pad maar ook met ze op aqility![]()
In ieder geval goed voornemen , succes![]()
Verder met een elastieke band om enkels bezig geweest, dat ging eigenlijk wel goed.
2,5 kg gewichten liggend omhoog tillen en dat tig keer. Een flink aantal squats.
In ieder geval valt de spierpijn reuze mee.
Ik ga om 17.30 uur naar de kapper; Lekker even bijkomen van een drukke werkweek.
De mannen gaan in de week van 20 november naar de trimster. Cooper apart en Twister en Pepper samen.
Door jouw topic heb ik mij gisteren opgegeven bij een wandelclubje hier in de buurt, ze beginnen 5 december, en wandelen eens in de week een uur. Nu is dat natuurlijk niet anders dan anders, maar ik zie wel mensen en het is buiten, kan het beter?,ik ga het in ieder geval proberen. En ik heb me ook voorgenomen om regelmatig zeker drie x per week, mee te doen met nederland in beweging, een vorm er van die hier op de regionale tv wordt uitgezonden . Iedere dag zal niet lukken, want ik heb langere hersteltijd nodig. Maar wellicht in de toekomst.....
En is de kapper gelukt? Nog even en jullie zijn allemaal weer netjes van kapsel.
@ Ientje
Goed van jou en gezellig
Dacht dat Ned. In beweging op 1 of 2 werd uitgezonden
Op welke zender kijk jij dan en hoe laat , hen daar ook wel eens aan gedacht
Wil straks naar fysio apparaten gaan doen maar zag net dat ze nog niet open zijn
Krijg net ook berichtje dat de hh hulp ziek is ,dus moet zelf aan de gang
@ Lise
Squats lukt mij helemaal niet , oefeningen op de grond mijd ik omdat overeind komen al een hele klus is
maar dat oefen ik wel zo nu en dan
Goed van jou en gezellig
Dacht dat Ned. In beweging op 1 of 2 werd uitgezonden
Op welke zender kijk jij dan en hoe laat , hen daar ook wel eens aan gedacht
Wil straks naar fysio apparaten gaan doen maar zag net dat ze nog niet open zijn
Krijg net ook berichtje dat de hh hulp ziek is ,dus moet zelf aan de gang
@ Lise
Squats lukt mij helemaal niet , oefeningen op de grond mijd ik omdat overeind komen al een hele klus is

Rtv utrecht iedere dag 9 uur
Ze zit op een stoel, ideaal voor mijn duizelige hoofd, en de ene dag armen, dan benen enzv. Het is maaar kort maar om mee te beginnen lijkt het mij niet verkeerd.
Wat een actieve mensen hier.
Ik heb het momenteel zo druk dat het zwemmen er bij in schiet, dit kan ook maar 2 x een uur in de week dus beperkt.
Maar als ik kan ga ik, na deze drukke maanden heb ik meer tijd.
Ik heb het momenteel zo druk dat het zwemmen er bij in schiet, dit kan ook maar 2 x een uur in de week dus beperkt.
Maar als ik kan ga ik, na deze drukke maanden heb ik meer tijd.
Wat leuk Ientje dat je je opgegeven hebt bij een wandelclubje. Goed bezig hoorIentje schreef: ↑10 nov 2023, 08:07Door jouw topic heb ik mij gisteren opgegeven bij een wandelclubje hier in de buurt, ze beginnen 5 december, en wandelen eens in de week een uur. Nu is dat natuurlijk niet anders dan anders, maar ik zie wel mensen en het is buiten, kan het beter?,ik ga het in ieder geval proberen. En ik heb me ook voorgenomen om regelmatig zeker drie x per week, mee te doen met nederland in beweging, een vorm er van die hier op de regionale tv wordt uitgezonden . Iedere dag zal niet lukken, want ik heb langere hersteltijd nodig. Maar wellicht in de toekomst.....
3x per week meedoen met Nederland n beweging is natuurlijk ook hartstikke goed.