28 november
28 november
28 november is en blijft waarschijnlijk een beladen dag. Vier jaar geleden overleed op deze datum de zoon van mijn zus en zwager en dus mijn volle neef op 40-jarige leeftijd aan een hersentumor. Inmiddels zijn we vier jaar verder en het gaat goed met de inmiddels 18-jarige zoon van mijn neef, zijn ouders, broer en zus. Vandaag ben ik bij mijn zus, zwager en achterneef op koffiebezoek geweest. Mijn nichtje was er ook. Met elkaar hebben we herinneringen opgehaald aan Wouter en heerlijk gelachen en elkaar geknuffeld.
Re: 28 november
Weet het nog dat je dat trieste bericht hier deelde 
Fijn dat het goed gaat met de familie en altijd mooi om herinneringen op te halen en te delen
Fijn dat het goed gaat met de familie en altijd mooi om herinneringen op te halen en te delen

Veel te jong was je neef zeg.Lise schreef: ↑28 nov 2023, 18:5228 november is en blijft waarschijnlijk een beladen dag. Vier jaar geleden overleed op deze datum de zoon van mijn zus en zwager en dus mijn volle neef op 40-jarige leeftijd aan een hersentumor. Inmiddels zijn we vier jaar verder en het gaat goed met de inmiddels 18-jarige zoon van mijn neef, zijn ouders, broer en zus. Vandaag ben ik bij mijn zus, zwager en achterneef op koffiebezoek geweest. Mijn nichtje was er ook. Met elkaar hebben we herinneringen opgehaald aan Wouter en heerlijk gelachen en elkaar geknuffeld.
Fijn dat het weer goed gaat met de naasten

Dit blijven moeilijke dagen.