Happy Stone Party

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

Happy Stone Party

Bericht door Corrie » 28 nov 2023, 20:30

Gisteravond naar een happy stone party geweest, opgehaald en thuisgebracht door een mede liefhebber
Het werd gehouden in een buurthuis en er waren meer dan 20 enthousiaste makers, zelfs een groot aantal van verder weg .
Het was dus kennismaken en dat lukte natuurlijk niet met iedereen, steentjes ruilen en bewonderen en je kon er ook blanco steentjes kopen .
Ik heel bescheiden 2 kilo maar er waren er die zeulden met 10 kilo.
Verder was er gevraagd of iedereen een gemaakt steentje wilde doneren voor de loterij, sommige hadden er wel 3 gedoneerd en er waren prijsjes door de steentjes verkoper gedoneerd , ook een enthousiaste maker wonend ergens in de Haarlemmermeer , zakjes met wat blanco steentjes , een paar glow in the park stiften en wat flesjes om de stenen af te lakken .
Het was hardstikke leuk om erbij te zijn :wave
Kijk waar mee ik thuis kwam, alles gekregen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bovenste foto allemaal uiltjes van dezelfde maakster
De vlieger gemaakt door iemand uit België en in een ruilhuisje in Nederland terecht gekomen
De kerstman gemaakt door de oprichtster van de groep en die deze avond heeft georganiseerd
Het winterse tafereeltje door iemand van wie ik al eerder mooie stenen heb gehad
De uil met muts , zo leuk , van diegene die me ook kwam halen en overgehaald had om mee te gaan

Dan de prijsjes , prachtig steentje van Flipje in een houdertje , gemaakt door iemand die zulke mooie steentjes maakt en in Tiel woont

Afbeelding

Hihi en dan die knoeperd van een steen , wilde ik na de loterij weer terug doneren want het lukt mij echt niet dat mooi te beschilderen , maar een paar maaksters kwamen met het idee er een doorgeef steen van te maken, er worden vakken opgemaakt en verschillende schilderessen zullen er iets op maken en als tie helemaal beschilderd is krijg ik 'm weer terug
Zal wel een tijd duren maar zo benieuwd wat het resultaat zal zijn enzo lief dat ze dat willen doen

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Re: Happy Stone Party

Bericht door Ientje » 28 nov 2023, 20:56

Wat leuk is dat. Wat een mooie stenen. Glow in the dark stiften? Geven die echt licht?

Marga.

Bericht door Marga. » 29 nov 2023, 09:42

Wat leuk, echte kleine kunstwerkjes.

Lise

Bericht door Lise » 29 nov 2023, 10:11

Wat gezellig Corrie, leuk om nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde hobby.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 nov 2023, 10:36

Ientje schreef:
28 nov 2023, 20:56
Wat leuk is dat. Wat een mooie stenen. Glow in the dark stiften? Geven die echt licht?
Ziet er ong zo uit , in het donker hè , foto van iemand gepikt
Afbeelding

Ja leuk om de mens achter de naam te zien , veel namen zie je veel voorbij komen op de site
We hadden allemaal een naamsticker op :lol

Ik had ook een steentje uit België en op die groep gedeeld en zo leuk om te lezen dat de mensen dat ook waarderen
Afbeelding

Plaats reactie