144 gebeld

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jolanda

144 gebeld

Bericht door Jolanda » 13 feb 2020, 16:05

Hebben jullie al eens 144 gebeld?
Ik vandaag voor het eerst. Al enige tijd zie ik vaak een hondje buiten in een konijnenren met daar in een kleine vari kennel. Met mooi, droog weer enzo oke. Alleen vroor het pas en zat hij buiten, ook al een paar keer met nat slecht weer gezien. Vandaag kwam ik weer langs en dat beestje stond in de stromende regen en anderhalf uur later gewoon nog steeds...zeik en zeiknat. Die varikennel blaast de wind ook doorheen en beestje stond zieilig naar her huis te kijken.
Dus ondanks dat ik het moeilijk vond (je wil niet te snel conclusies trekken en mensen in moeilijkheden brengen) heb ik bij thuiskomst gebeld. Er is een melding opgenomen en een collega gaat er mee aan de slag. Ben benieuwd of ik nog wat hoor, want ze wilde ook al mijn info.
Stom he, je weet dat het niet goed is dat het beestje zo in de stromende regen staat, maar toch vond ik het moeilijk om te bellen.

Truus

Re: 144 gebeld

Bericht door Truus » 13 feb 2020, 16:42

Daar heeft je goed aan gedaan Jolanda zal ook bellen als ik zo iets zal zie
Zo beestje hoor niet in de regen te staan
Hoop dat ze er wat mee doen met je belletje
Wij hebben ook een konijntje die heerlijk binnen
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 feb 2020, 19:00

goed van je Jolanda :top
een hond hoort niet zo buiten te zijn :cry:
moet in ieder geval een droge plek hebben
snap niet hoe mensen zo kunnen zijn :mrgreen:
hoop dat je er verder nog wat van hoort, ´t liefst dat ze de hond naar een opvang hebben gebracht
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 13 feb 2020, 19:36

Dank jullie wel.
Ik hoop ook dat er wat veranderd voor dat moppie. Misschien denken ze het goed te doen met die kleine vari kennel, maar de wind en regen blazen door dat ding heen. Dat scheetje stond vandaag echt in de regen...als het droog geweest was in dat ding was hij daar toch wel in gaan zitten...
Ik zou mijn meisjes nooit in de regen buiten zetten en gun dat geen enkel moppie. Hoop dat hij daar weg gehaald wordt of dat ze die mensen duidelijk maken dat dit niet kan en ze in de gaten gehouden zullen worden.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 feb 2020, 18:22

Moedig van je. Nee onze moppies hoeven niet in de regen te staan. Hoort ook niet. Goed gedaan! Alleen jammer dat je er niks meer van hoort.
Afbeelding

Plaats reactie