Rikketik Beterschap
Rikketik Beterschap
Ahw mijn lieve broer moet vandaag onder het mes. Hij krijgt een voetoperatie, mag vandaag wel weer naar huis als het goed is, zit te wachten op bericht.

Re: Rikketik Beterschap
Beterschap!!!
Hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent.
Heel veel beterschap

Heel veel beterschap
Hartstikke bedankt voor alle beterschapverwensingen! :lol:
De komende twee weken mag ik met mijn been in de lucht. Valt niet mee. Ik weet niet of iemand van jullie wel eens zo een verdoving heeft gehad met een zenuwblock maar het is wel het raarste wat ik ooit heb gevoeld. Eigenlijk voel je je onderbeen helemaal niet meer. Het zit er wel aan maar het is net of het niet van jou is.

Dag lieve mensen, ik neem nog een lekkere oxycodon en kan gelukkig kan ik vanuit mijn bed nog een beetje TV kijken

De komende twee weken mag ik met mijn been in de lucht. Valt niet mee. Ik weet niet of iemand van jullie wel eens zo een verdoving heeft gehad met een zenuwblock maar het is wel het raarste wat ik ooit heb gevoeld. Eigenlijk voel je je onderbeen helemaal niet meer. Het zit er wel aan maar het is net of het niet van jou is.

Dag lieve mensen, ik neem nog een lekkere oxycodon en kan gelukkig kan ik vanuit mijn bed nog een beetje TV kijken
Ja heeft al een paar keer een zenuwblock gehad
Voor me tennis armen Is echt een raar kon gewoon praten met de zusters
Vond het wel fijn hou niet van narcose
Beterschap verder je zal je niet vervelen zo voor de tv
Voor me tennis armen Is echt een raar kon gewoon praten met de zusters
Vond het wel fijn hou niet van narcose
Beterschap verder je zal je niet vervelen zo voor de tv

Geen zenuw blok, wel ruggenprik voor knieoperaties. Raar, op een gegeven moment zag ik mijn voet bewegen maar voelde niets. Ook aan je benen komen, net stukken warm rubber
Ja dat is een raar gevoel het Truus. Ik had ook niet zo'n zin in narcose. Ik heb er eens een delier van gekregen.
En toen ik die man op tv zag die na zijn narcose niet meer kon stoppen met lachen dacht ik, laten we maar wat anders proberen :roll:
Lijkt me ook een heel vreemde gewaarwording. Ik hoorde dat zo'n ruggenprik vrij snel uitgewerkt is. Met dat zenuwblock was mijn onderbeen na 24 uur nog zo verdoofd als wat. Net alsof ie er niet aanzat. Net rubber ja als je er aan voelt. Maar het vreemdste vind ik dat als je iets wilt bewegen er gewoon geen reactie komt. Echt eng. :lol: