Dacht al naar tuincentrum geweest en geen lidcactus gekocht
Hier begint ie ook weer
Toppers zijn Diki en jij , leuk hoor ff snuffelen bij Ikea

Dacht al naar tuincentrum geweest en geen lidcactus gekocht

Jullie hebben in ieder geval een flinke wandeling gemaakt. Was wel geenfijne wandeling, maar wel kilometers gemaakt.Ientje schreef: ↑17 nov 2023, 14:32Even een update voor als jullie denken dat diki een wonderhond is. Vanmorgen op weg richting Corrie voor mijn pakje dat bij primera lag. Was ik net hier de wijk uit, de volgende wijk in, staat er een enorm hek, afgesloten voor fietsers en voetgangers. Geen enkele kans er langs te lopen,, dus een stuk terug en langs flats gelopen om een stuk verder uit te komen voor ik de weg over kon steken. Tja toen wist ik de weg niet, wel de richting, maar dan ga ik stressen. Diki was giga vervelend, trekken, rukken, van links naar rechts, vlak voor mijn voeten en op een haar na viel ik over haar, kon haar nog net in haar tuigje pakken en opzij zetten, piep zei ze.Nou ja beter dan 65 kilo op je lijfje dacht ik. Maar voelde me er niet fijn mee. We gingen weer verder, trek, trek trek, ohhhhh.
Wat had ik moeten doen. Daar denk ik dan later aan, even stilstaan, rustig ademhalen, rondkijken, waar moest ik heen. Liep zowat te janken, want nergens was dat winkelcentrum te zien. Ik liep maar straat in straat uit. Uiteindelijke kwam ik iemand tegen en die wees me hoe ik er moest komen. Stress weg, diki rustig. In het winkelcentrum, ja dat ken ik wel, rust, ze liep keurig naast me, ben zelfs de Jumbo nog even in geweest, niet de kast gezien met houdbaarheidsspulletjes. Voorbeeldig hondje. Pakje gehaald en mezelf bij de bakker getrakteerd op een kersenkoek, een voor vandaag en een voor morgen,.
Wat een ellende. Normaal,loop ik er 25 minuten over, nu heen drie kwartier en terug 30 minuten. Diki kan daar normaal lekkere stukken los lopen (mag niet ik weet het Corrie), nu alleen door de woonwijk en aan de lijn.

Ja, was gezellig geweest, even uitrusten ook voor mij. En ja, vanavond een kersenkoek, jammie. Ah zover ben ik de jumbo niet ingeweest. Even een rondje in de winkel gelopen, voor mij is dat een uitdagingCorrie schreef: ↑17 nov 2023, 21:06jeetje Ientje, moest je nou helemaal hier naar toe voor je pakketje![]()
tja jij gestresst dan Diki ook![]()
je had best ff kunnen komen buurten bij me
die kast(bak)met laatste houdbaarheids datum staat achter in tegenover de diepvries en eventueel met kratten brood ernaast
maar je hebt jezelf wel lekker verwend![]()

heb je gemaakt ervan zo leuk om te zien dat ze je zo helpt op deze manier.