Even een update voor degenen die het leuk vinden te volgen.
Een week bezig met de nieuwe oefeningen. Waar heb ik toch zo,n kanjertje aan verdiend.
Gisteravond via Skype tekenles, dan wordt er voorgedaan en uitgelegd, duurt drie kwartier.
We hebben de afgelopen dagen de oefening ,,tik,, gedaan, mij aantikken tegen mijn been. Het is de bedoeling dat Diki mij gaat stoppen als ik te lang bezig ben. Dus dit iedere keer, een keer, gedaan als ik stopte met hobby, lezen, stilzitten enzv. Tik gaat altijd goed, meteen een pootje op mijn been en als ik niet opschiet met een brokje gaat ze krabben, dat is nu weer net niet de bedoeling, mijn been kan er tegen, maar stel ze doet dit bij mijn ma, dan is het een bloedbad, dus daar moet ik nog iets,op vinden,
Gisteravond tegen het einde van de les werd ik ongedurig, en pats daar was Diki met een pootje op mijn been, misschien toeval maar ik heb haar goed beloond.
De 2e oefening, is buffer. Als ik iemand tegenkom moet ze voor mij gaan zitten zodat die iemand afstand houdt,. Eerst was een handgebaar nodig, nu op het woordje buffer draait ze zich om en gaat een halve meter voor mij zitten, koekje!
Nu nog oefenen met mensen die ik tegen kom.
Is ook gelukt , paar keer staan praten met iemand, heb ik haar voor mij laten zitten en daar bleef ze. Nou ja, als ik het nog eens en nog eens aangaf.
Overigens voor als jullie ongerust worden dat ik zo een dik en rond harig theetafeltje op pootjes heb, de beloninkjes zijn gewoon brokjes uit de voer hoeveelheid van die dag. In de ochtend maak ik altijd een bakje met de dagelijkse hoeveelheid, op is op.,een handje daarvan gaat in mijn jaszak.