Dívka-update

Heb je een nieuwe pup of is je hond veranderd in een oude brompot? Praat hier over gedrag en opvoeding.
Plaats reactie
Corrie

Re: Dívka-update

Bericht door Corrie » 14 jan 2021, 11:24

Goed bezig Loraine :applaus
Ik ben zelf niet zo opvoedkundig bezig,de dames zijn vrij makkelijk en ach blaffen omdat er iemand komt moet kunnen
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 jan 2021, 11:46

Corrie schreef:
14 jan 2021, 11:24
Goed bezig Loraine :applaus
Ik ben zelf niet zo opvoedkundig bezig,de dames zijn vrij makkelijk en ach blaffen omdat er iemand komt moet kunnen

Hihihihi ik ook niet en dat laat je ook wel met een Shih-Tzu :giller :egyptian

Beaphar No Stress band nooit van gehoord. Wat goed dat het werkte! :goedzo Wat zit daar voor stofje in of op?
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 16 jan 2021, 10:29

Wat ben je een eind gekomen met Divka! Hoe groot is ze? Loopt ze naast de fiets?
Die band heb ik ook niet eerder gehoord. Heb wel kalmerende druppels etherische olie, en ook dat werkte merkte ik al sinds de zomer. Slaap er zelf ook lekker op :)

Hoe doe je dat met blaffen, zeg je nee, of leid je haar af met iets? Wil ik graag weten, kan ik van leren. Diki is zo rond de middag altijd heel onrustig want dat is de tijd dat ze gehaald wordt om te wandelen. Maar als er dan iemand buiten langs loopt begint ze ook te keffen.

Ientje

Bericht door Ientje » 16 jan 2021, 14:37

Oh Loraine, goed om dit te horen, ik ben dus niet de enige die gloeiend hekel heeft aan zinloos gekef. Diki doet het netjes, brom brom, woef, dan zeg ik sssst dat is de buurman, een kindje, de postbode, en dan stopt ze ook.
Maar ik hoop zo te voorkomen dat het een echte keffer worst die overal op reageert. Gaat ze dus wel eens in de blaf modus, dan krijgt ze ook een brul.

Plaats reactie