Lisa 9 weken

Heb je een nieuwe pup of is je hond veranderd in een oude brompot? Praat hier over gedrag en opvoeding.
Plaats reactie
Noa en Lindi

Lisa 9 weken

Bericht door Noa en Lindi » 29 jul 2021, 19:50

Lisa is vandaag alweer 2 weken bij ons, en gisteren heeft ze de 9 weken vaccinatie gekregen .Ze weegt nu 2,9 kilo ! Eten doet ze prima ik geef haar energuqe en tussen door wat puppy brokjes.
En wéér mocht ik niet mee naar binnen :mrgreen: Heb ook gezegd dat ik dit niet leuk vond.maar ja.... ...
Verder gaat het prima met haar .Is best af en toe erg druk en die tandjes hè ooooooh wat zijn die scherp auw auw :surprised :surprised Overal in bijten en Lindi plagen en aan de oren trekken, best wel zielig voor Lindi :ffedenken Ik let de hele dag goed op en zet Lisa in haar ren om even rust in de tent te krijgen haha.
Toch weer pittig een pup opvoeden haha., ik kom bijna nergens meer aan toe, vandaar mijn late post.
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Re: Lisa 9 weken

Bericht door Corrie » 29 jul 2021, 20:24

Hihi Will was je even vergeten hè hoeveel tijd het kost om een pup te verzorgen :gniffel
Mocht je niet bij de enting zijn van Lisa, dat vind ik overdreven hoor, hier bij de dames mocht ik er vorige maand gewoon bij , hangt een doorzichtig scherm op de helft boven de onderzoek tafel
Gingen alle pups met 7 weken naar de nieuwe baasjes, bij ons gingen ze pas met 9 weken weg , hadden dan ook die vaccinatie en controle gehad

Ahhh Lindi, laat ze nooit weten dat het genoeg is , onze Wanda gedroeg zich als moeder van Luna , corrigeerde haar ook maar tja ze had ervaring op gedaan met eigen pups, toen na een half jaar Kissy er bij kwam vermaakten die 2 zich met elkaar en met buurhondje van ong de zelfde leeftijd en een stel aanloop poezen
Ohhh Ja die tandjes, Luna kon er ook wat van vooral met borstelen /kammen
' t gaat over meestal na het wisselen
Geniet van je tweetal :wave
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 29 jul 2021, 23:07

Het is super leuk en super vermoeiend. Hoort erbij, ook lekker genieten, het gaat zo hard.
Balen ja, dat je niet mee naar binnen mag.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 jul 2021, 13:51

Noa en Lindi schreef:
29 jul 2021, 19:50
Lisa is vandaag alweer 2 weken bij ons, en gisteren heeft ze de 9 weken vaccinatie gekregen .Ze weegt nu 2,9 kilo ! Eten doet ze prima ik geef haar energuqe en tussen door wat puppy brokjes.
En wéér mocht ik niet mee naar binnen :mrgreen: Heb ook gezegd dat ik dit niet leuk vond.maar ja.... ...
Verder gaat het prima met haar .Is best af en toe erg druk en die tandjes hè ooooooh wat zijn die scherp auw auw :surprised :surprised Overal in bijten en Lindi plagen en aan de oren trekken, best wel zielig voor Lindi :ffedenken Ik let de hele dag goed op en zet Lisa in haar ren om even rust in de tent te krijgen haha.
Toch weer pittig een pup opvoeden haha., ik kom bijna nergens meer aan toe, vandaar mijn late post.
Wat goed Wil dat je ook rauw voer geeft! Heel goed voor de darmflora opbouw. Auw die tandjes duurt nog ffies denk ik. Las in een ander topic dat Lisa Lindi ook in een hoek drijft zodat Lindi nergens meer heen kan. Ik denk dat je dan wel ingrijpt want dat is beter van niet hondjes moeten altijd weg kunnen. :run

Ze is erg mooi Lisa :love en net een baby hè nog hoop werk zo`n nieuw gezinslid :wow
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 31 jul 2021, 15:46

Jo-Anne schreef:
31 jul 2021, 13:51
Noa en Lindi schreef:
29 jul 2021, 19:50
Wat goed Wil dat je ook rauw voer geeft! Heel goed voor de darmflora opbouw. Auw die tandjes duurt nog ffies denk ik. Las in een ander topic dat Lisa Lindi ook in een hoek drijft zodat Lindi nergens meer heen kan. Ik denk dat je dan wel ingrijpt want dat is beter van niet hondjes moeten altijd weg kunnen. :run

Ze is erg mooi Lisa :love en net een baby hè nog hoop werk zo`n nieuw gezinslid :wow
Ja best wel intensief een pupje opvoeden , goed opletten de hele dag , ik ben wel gesloopt 'savonds haha, maar ik heb het er voor over hoor :woefwoef Deze periode gaat ook weer over :dogpet
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Plaats reactie