Stil in huis

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Noa en Lindi

Stil in huis

Bericht door Noa en Lindi » 11 okt 2020, 19:10

Wat is het stil in huis nu Noa er niet meer is, Lindi mist haar ook, die heeft al ruim een week niet meer op haar kussen gelegen waar ze altijd samen op lagen.
Tot vanmiddag, toen ging ze heel voorzichtig weer op het kussen kijken en snuffelen
En uiteindelijk ging ze toch even lekker slapen .

Afbeelding

En als we naar buiten gaan om te wandelen staat ze ook nog te wachten op Noa die er dan niet is,
Als we dan buiten lopen kom je natuurlijk iemand tegen die er naar vraagt, dan sta ik gelijk weer te janken
Ook dat zal wel moeten slijten
Wat missen we haar :xlove
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Re: Stil in huis

Bericht door Corrie » 11 okt 2020, 19:21

ahhh Indi :love ze zal best haar kameraadje missen, lief zoals ze daar op het kussen ligt
denk dat bij haar het gemis eerder voorbij is, ze heeft jullie hé
snap het helemaal hoor dat je begint te huilen als iemand naar Noa vraagt
het zal je gewoon in huis ook nog weleens gebeuren als je iets ziet wat je aan haar herinnert
:blommetje :blommetje
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 11 okt 2020, 19:24

Later vandaag kwam ze weer met haar knuffeltje

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 11 okt 2020, 19:29

wil je met me spelen vrouwtje :woefwoef
speelden Noa en Lindi ook samen met speeltjes
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 12 okt 2020, 09:01

Ach gerum, zielig is dat hè. Tijd heeft het nodig.
Sterkte :love

Jolanda

Bericht door Jolanda » 12 okt 2020, 11:47

Ook zij heeft tijd nodig. Samen komen jullie hier wel doorheen.
Het gemis zal altijd blijven, maar straks denk je aan haar terug en volgt er een lach in plaats van een traan. Al zal er altijd wel af en toe een traantje vallen, want tja die lieverds nemen een stukje van ons hart met hen mee als ze gaan.

Och dat snoetje van Lindi :love
Blenheimpjes .... ik hou er een zwak voor hihi.
Goed teken dat ze met speeltjes komt.

Marga.

Bericht door Marga. » 13 okt 2020, 13:14

Dit is altijd moeilijk en heeft zijn tijd nodig. Sterkte.

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 13 okt 2020, 18:39

Stond ik vanmiddag ineens met de halsband en riem in mijn handen te roepen :Noa ga je mee wandelen ?
Lindi stond te kijken van :Wat zeg je nou ?? :ffedenken

agnes b

Bericht door agnes b » 13 okt 2020, 23:37

zo herkenbaar gelukkig heb ik er nog 2 maar het horen er 3 te zijn toevallig riep jan vanavond wat doe je toch lang met dat vlees deze keer klopt dat wel :geenidee tja zeg 2 of 3 eters scheelt een paar ons per dag he is ook nog maar een week en Shanty deed niet zo veel meer ja liggen, wandelen gaat een stuk sneller want dat oude ding bleef overal ruiken de 2 meisjes rennen regelmatig terug om haar te halen en komen dan verbaasd naar me toe kunnen haar niet vinden geeft niks zeg ik dan maar jullie zijn toch braaf, was vandaag een beetje aan het rotzooien voor de wintersport wat moet er nog of opnieuw aangeschaft worden sta ik daar helemaal in tranen omdat de verlichting van 1 van de halsbandjes het niet meer doet, dus ik zeg tegen Roline
moet een nieuw bandje kopen maar de jasjes zijn nog goed, ga even zitten mam en denk even terug we hebben geen 3 bandjes meer nodig het kon niet anders maar ondanks dat ze niet meer actief was en je haar bijna nooit zag was helemaal in zich zelf voel ik me geamputeerd en natuurlijk gaat het slijten maar nu nog even niet het heeft nog geen plekje gekregen

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 14 okt 2020, 10:07

Stond vanochtend ook weer te janken , het vliegt je zomaar ineens weer aan.
Zag de envelop staan van het crematorium en dan ga je weer .En als je mensen op straat tegen komt pfff.
:cry: Waardeloos, Het moet ook nog een plekje krijgen.Ben wel blij dat ik Lindi nog heb. :zwaai

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 nov 2020, 13:34

Noa en Lindi schreef:
14 okt 2020, 10:07
Stond vanochtend ook weer te janken , het vliegt je zomaar ineens weer aan.
Zag de envelop staan van het crematorium en dan ga je weer .En als je mensen op straat tegen komt pfff.
:cry: Waardeloos, Het moet ook nog een plekje krijgen.Ben wel blij dat ik Lindi nog heb. :zwaai
@Wil

Hoe gaat het nu met je, krijgt het zo langzaamaan al een plekje allemaal? :blommetje
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 10 nov 2020, 14:56

Nog niet hoor, ik mis Noa ontzettend en Lindi ook.Lindi is de laatste tijd ook heel erg stilletjes en slaapt heel veel. Ze wil buiten ook haast niet lopen en staat iedere keer stil en dan in de rondte te kijken.Ze waren natuurlijk altijd met z'n tweeën en Lindi steunde altijd op Noa , maar nu moet ze het alleen doen , Het lijkt wel of ze geen energie meer heeft. :ffedenken
Ik zit wel te denken om er weer een maatje bij te nemen misschien dat Lindi er van opknapt, maar de cavaliertjes liggen niet voor het opscheppen .

Jolanda

Bericht door Jolanda » 10 nov 2020, 15:45

Geef jezelf de tijd he, ze laten zo'n groot gat achter. Zou best kunnen dat Lindi opknapt van een maatje, maar zij zal ook tijd nodig hebben.
Mijn Pepper en Fleur waren onafscheidelijk en Fleur heeft zo lang gerouwd en is nooit meer helemaal de oude geworden.
Zit jij op facebook? Daar is wel een pagina voor herplaats moppies.

Ik vind " you where my favorite hello and my hardest goodbye" zo toepasselijk. Zo is het echt.

Plaats reactie