Verzopen honden en vrouwtje

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Lise

Verzopen honden en vrouwtje

Bericht door Lise » 18 okt 2020, 10:24

Wij gingen vanochtend met een beetje motregen de polder in. Was grijs, maar wel lekker. Totdat de motregen overging in een plensbui. Natuurlijk in de verste verte geen plek om te schuilen. Ondanks de zeikregen ging Twister wel netjes zitten om op mij te wachten. Ja, zo af en toe is het een schatje, maar meestal een schatje met bananen in zijn oren :lol: :lol:.
Nu weer thuis en aan de koffie.

Afbeelding

Corrie

Re: Verzopen honden en vrouwtje

Bericht door Corrie » 18 okt 2020, 10:52

nou dat is pech hebben :umbrella je kan niets anders dan gewoon de wandeling afmaken :woefwoef
in de verte kijkt Pepper waar je blijft en je ziet dat Twister goed nat is , was Max niet mee Lise
thuis lekker een droog kloffie aantrekken en met een bakkie troost kan je toch denken " we hebben onze beweging gehad " :bravo

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 okt 2020, 11:44

Lise schreef:
18 okt 2020, 10:24
Ondanks de zeikregen ging Twister wel netjes zitten om op mij te wachten. Ja, zo af en toe is het een schatje, maar meestal een schatje met bananen in zijn oren :lol: :lol:.
:giller :giller Twister nee hè jij hebt geen bananen in je oren, netjes gewacht hoor op het vrouwtje.

Heerlijk de polder in gelukkig blijft de wind nog ffe weg. Maar de regen niet dus :mrgreen: Ik heb ook nooit een paraplu bij me of zo ben ik altijd mee in gevecht :umbrella Maar het was wel zeiknat inderdaad. Kijk Pepper van kom nou slome ik ben al hiero :proest
Leuke foto :top
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 18 okt 2020, 13:29

Leuke foto,s Lise
Is de bui bij jou gevallen hier niks
We hebben droog gewandeld :run
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 18 okt 2020, 13:50

Hier geen regen.
Dan maar weer lekker douchen bij thuiskomst.
Meestal vinden hondjes het niet zo heel erg, ik vind het altijd wat minder. :umbrella

Plaats reactie